צפת סרט עלייה – עונה חדשה לסדרה ליגה ג' – במוצ"ש הקרוב בכאן 11 – צפיה חובה לא רק לחובבי הכדורגל

החל ממוצ"ש הקרוב בערוץ כאן 11 בשעה 21:45 פרק הבכורה של עונתה השנייה של הסדרה המדוברת של היוצר המוכשר, רובי אלמליח "ליגה ג'".  הסדרה מלווה גיבורים מהפריפריה של ישראל, שהכדורגל עבורם הוא הסיכוי האחרון להצליח ולייצר משמעות לחייהם. את תושבי הגליל העליון הסדרה תעניין במיוחד ולא רק את שוחרי הספורט בגלל ההתמקדות של הסדרה בהפועל צפת.

המאמן יוסי סופר, מנהל הקבוצה, יניב אוחנה ושחקני צפת חוגגים.

הסדרה הופקה לפני כשנתיים בעונתה הראשונה של הפועל צפת המחודשת בליגה לאחר הפסקה של שנים בגלל פוליטיקה פנימית. צפת ללא מגרש ביתי (בטרם נחנך האצטדיון החדש) שיחקה את משחקיה הביתיים במגרש בטובא כשהיא זוכה לתמיכה מלאה של ראש העיר, שוקי אוחנה ומחזיקת תיק הספורט, ויקי אלקבץ.  למרות המאבקים הקשים מול כרמיאל וקבוצות מהמגזר, מצליחה צפת בהפי אנד טלוויזיוני להעפיל לליגה ב' בעונה היסטרית של ווירוס משתולל. מאז העפלתה של צפת לליגה ב' לפני כשנתיים היו מספר שינויים. המאמן יוסי סופר שהיה חתום על העלייה כבר לא שם, חגי ממן שאימן במחזורי הפתיחה בליגה ב' וצולם בהשלמות לצילומי הסדרה גם לא שם ויניב אוחנה המנהל הוא לא על הקווים יותר וגם חלק מהשחקנים שתרמו את חלקם לעלייה.  במרכז העונה החדשה המבטיחה רבות  ניתן במה לשלומי אביסדריס שאף הוא לא בצפת לאחר שנטל חלק עונה וחצי בליגה ב'.

חגי ממן במעקב מול מצלמתו של רובי אלמליח.

יוצר הסדרה, אלמליח שעשה בצפת חודשים רבים נשבה בקסמו של אביסדריס שהיה אמור להיות ברשימת החלוצים המובילים בישראל אלמלא שטויות הרחוקות שנות אור מספורט שעשה ופגעו בהתקדמות הספורטיבית שלו. בדומה לעונה הראשונה גם עונה החדשה של "ליגה ג'" עוסקת במספר קבוצות המשחקות בליגה ג': אז מלבד בצפת ואביסדריס מככבים העונה גם ספיר בוסקילה שופטת כדורגל  שחולמת להגיע רחוק לשפוט בליגות הגבוהות, ולהקים בית עם בת הזוג שלה. ראש עיר שנחוש להרים את הקבוצה קדימה, קבוצה שמנסה לאחות את הקרעים בעיר, ומאמן שרוצה לעזוב אבל הלב לא נותן לו. הסדרה נותנת כבוד לליגות הנמוכות ומביאה את סיפורה של הפריפריה דרך קבוצות הכדורגל שלה המשחקות בליגות התחתונות חוזרת בעונה שנייה עם סיפורים חדשים, אנושיים ומרגשים.  ראש עיר חדש מקים קבוצה לאחר שנים של שחיתות ברשות עוד עוסקת הסדרה בעראבה שם מקימים מחדש קבוצה שתתן מסגרת לצעירי העיר בהנהגת המאמן עבד רבאח, ששיחק בעבר בנבחרת ישראל, בשכנה שפרעם מקימים קבוצה חדשה שתאחד את תושבי העיר בני כל הדתות, בשדרות מנסה קבוצת חברים להציל את הקבוצה שהקימו מסגירה. בין לבין מתרכזת הסדרה בשדרנים בליגות הנמוכות שמדווחים בלי תקציב אבל עם אהבה גדולה למושא הסיקור שלהן – הקבוצות שהן אוהדות.

שלומי אביסדריס – החמצה.

בפרק הראשון השופטת ספיר בוסקילה רוצה לשפוט בליגה ב', אבל מבקר שמגיע למשחק שהיא שופטת קובע שאם לא תשפר את הכושר הגופני שלה לא תצליח להתקדם. אבי פרץ, גיבור העונה הקודמת, נשבר ומתפטר מאימון הפועל שדרות שנלחמת על מקומה בליגה ג', ושחקן הספסל אפרים סיאדה מתגייס להחזיר את אבי ולהציל את הקבוצה מסגירה. בעראבה צמד המורים וויסאם סאח ומרוואן בדארנה מקימים קבוצה שמאמן שחקן נבחרת ישראל לשעבר ותושב העיר, עבד רבאח, אבל ראש העיר לא מוכן להעביר כסף לקבוצה. כאמור  הסדרה "ליגה ג'" תשודר החל ממוצאי שבת .


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן