צפת פתחה בהפסד את פליאוף תחתון – 2 מורחקים וטענות על שיפוט חד צדדי

הפועל עירוני צפת, יכולה הייתה להבטיח עונה נוספת בליגה ב', כבר במחזור הפתיחה של הפליאוף התחתון, אך כשלה במשחק הבית מול בני כאבול.

טענות על שיפוט חד צדדי.

לצפת יש כעת 26 נקודות ליגה ומרוחקת ב-9 נקודות מאחווה מנדא הממוקמת במקום השביעי משם מגיעים למשחקי ההשארות בליגה ב' כשהקבוצה אלנהדה נצרת ירדה לליגה ג'. עד תום העונה נותרו חמישה מחזורים. צפת ללא המאמן יצחק בוזורגי על הקווים (מתאושש מניתוח) ידעה שאסור לה להפסיד בבית מול כאבול ולפי הדקה החמישית, זה נראה אפשרי. אושר שמקה המוכשר מצא את עצמו באחד מול אחד מול שוער האורחים והעלה את צפת ליתרון, 0:1. חמש דקות לאחר מכן, חלוצה של כאבול ניצל הגנה עייפה של צפת כדי לאזן, 1:1.

התחיל עם חיוכים והסתיים עם עצבים.

בדקה ה-39, הורחק בצהוב שני מלך השערים של צפת, שלומי אביסדריס והותיר את קבוצתו בפיגור מספרי. אביסדריס התקשה להשלים עם ההרחקה וטען שהוא קופח ע"י השופט. החל מפתיחת המחצית השנייה האורחים שלטו במשחק ותקפו ללא הרף את שער צפת. בדקה ה- 26 ספג שוערה של צפת, בשאר שער אומלל מהשמטה של כדור נגיחה פשוט. בשאר שהיה טוב עד לאותה דקה הציל שבע דקות לאחר מכן שער נוסף. צפת שלא הייטיבה לשחק המשיכה לבוא בטענות לשיפוט ולא לעצמה על חוסר מוטיבציה ואופי. 3 דקות לסיום, הורחק בן שמואלי. כעת תצטרך לעשות צפת חשבון נפש דחוף לקראת המשחק הלא קל שיש לה ביום שלישי הקרוב בבוקעתא מול ממבע הגולן.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן