קנס כבד לעירוני צפת בועדת המשמעת של ההתאחדות – נקנסה ב-7500 ש"ח על שיתוף שחקן שלא כדין

שלושה חודשים שבהם גם הופעל משרד חקירות לקח לוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, להעמיד לדין את מועדון הפועל עירוני צפת על שיתוף שחקן שלא כדין במשחק שנערך בצפת ב-23.11.22 במסגרת ליגת ילדים ב' צפון 1 בדרבי האזורי מול מרום הגליל.

במשחק גברה צפת, 4:3 על מרום הגליל המוליכה והנחילה לה הפסד ראשון העונה. התוצאה שנחשבה סנסציונית לאור הפערים ברמות הקבוצות התקבלה בחשדנות אצל אנשי מרום הגליל שטענו שצפת התנהגה בחוסר ספורטיביות ושיתפה מולה שחקנים שאינם מורשים לשחק מפאת גילם. מרום הגליל הגישה תלונה בהתאחדות בצירוף חומר מצולם.

בדיון שנערך הערב (רביעי) בהעדרות של אנשי צפת ומרום הגליל הרשיע הדיין, ישראל שמעוני את צפת בשיתוף שחקן שלא כדין וקנס עליה עונש של 7.500 שקל והפחתת 3 נקודות על תנאי. מאמן הקבוצה הורחק ל – 10 חודשים עד 1.11.23 ונקנס ב- 1000 שקל. כמו כן ביטל הדיין את תוצאת המשחק, 4:3 לצפת וקבע תוצאה טכנית של 0:0 ללא נקודות. במרום הגליל זועמים על ההחלטה שלא להעניק לה ניצחון אוטומטי כמתבקש עקב הרשעתה של צפת.

בסך הכל – נקנסה צפת במהלך עונת הכדורגל הנוכחית ב – 17.500 שקל קנסות ב- 8דיונים. מצבה הכספי של המועדון הוא רעוע ואין ספק שהקנסות לא מוסיפות למצבה הקשה בלאוו הכי. במהלך עונת 2022-23 הועמדה צפת לדין 10 פעמים.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן