תושב ראש פינה נעצר כשברכבו שתילי קנאביס, אקדח וסכין – על פי החשד נהג תחת השפעת סמים ואלכוהול

שוטרי מחוז צפון עצרו אתמול (ראשון) תושב ראש פינה שעל פי החשד נהג תחת השפעת סמים ואלכוהול, ברכבו נתפסו שתילי צמח החשודים כקאנביס, סכין קומנדו ואקדח איירסופט.

צילום: דוברות משטרת צפת.

אמש במסגרת יום אכיפה מוגבר בכבישי הארץ של יחידת משטרת התנועה הארצית במחוז צפון, נמדד רכב במהירות מופרזת של 144 קמ"ש. בחיפוש ברכב החשוד נתפסו על ידי השוטרים סכין ואקדח איירסופט, כ-20 שתילים החשודים כצמח קנאביס. בבדיקת שכרות באמצעות "ינשוף" נמצאה תוצאה של 544 מק"ג אלכוהול בליטר אוויר נשוף (פי 1.8 מהרף האסור). הנהג תושב ראש פינה, בן 53 נעצר לחקירה בתחנת משטרת ירדן בגין עבירות של החזקת סם, החזקת סכין ונהיגה תחת השפעת סמים ולאכוהול. רישיונו נפסל ל – 30 יום ובנוסף לכך רכבו הושבת ל 30 יום.

הבוקר (שני) חוקרי תחנת ראש פינה הביאו את החשוד בפני שופט אשר הורה על הארכת מעצרו עד לתאריך 14.06.23 לצורך המשך חקירה. משטרת ישראל תמשיך כל העת במאבק בתאונות הדרכים הגובות חיי אדם, תוך פעילות מניעה והסברה זאת לצד אכיפה בלתי מתפשרת, בדגש לעבירות החמורות והמסכנות חיים.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

תגובה אחת

  1. לא מפתיע . אולי לראש פינה יש שם טוב של ישוב עם אוכלוסיה איכותית אבל לראש פינה יש סוד שלא הרבה פה באזור יודעים ואפילו אנשים שגרים בתוך ראש פינה לא מודעים אליה כ"כ . שכונת עמידר (השיכונים ) החצר האחורית של ראש פינה אולי פיזית השכונה באמצע ר"פ אבל היא שכונה "שקופה" שכונה של 8 שיכוני רכבת שנבנו בשנות ה50 וה60
    עד 2017 המצב שם היה מאוד מוזנח וגם היום .לולי תרנגולות ועיזים ערמות גורטאות בכל פינה (אם תכנסו פנימה עמוק לרחוב החורש תוכלו לראות על מה דיברתי אם תראו תמונות מהמקום תחשבו שהן צולמו בלוד או רמלה ) ,פחונים וזולות , המון בני נוער שמסתובבים רוב היום ברחוב בלי מטרה
    אוכלוסיה קשת יום שמורכבת בעיקר מאמהות חד הוריות ומשפחות מרובות ילדים כל זה הוביל לזה
    לא יודע בוודאות מי אותו 1 אבל מה שכן אני יודע שבשכונה הזאת יש סחר בסמים .

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן