fbpx

מסר מרגיע של מפקד עוצבת חירם לתלמידי הגליל:"זכות עבורנו לשרת אתכם"

רגע לפני פתיחת הלימודים בצל הקורונה וקצת אחרי המתיחות בגבול הצפון עם מספר ניסיונות כושלים של חזבאללה שנבלמו בהצלחה ע"י כוחותינו, מצא אל"ם, יהודה ואך מפקד עוצבת חירם השייכת לעוצבת הגליל לשגר לתלמידים אגרת ברכה עם מסר של הרגעה.

"תושבי הצפון והגליל העליון היקרים, מזה כמה שבועות שאנו נמצאים בכוננות הצפון אל מול כוונותיו של חיזבאללה לפגוע בחיילנו. אנו עדים לאיומים מאויבנו בצפון אשר פעם אחר פעם מנסים להפר את ביטחונה וריבונותה של מדינת ישראל.בזכות היערכות מבצעית נכונה ופעולות רבות שמבצעים כוחות צה״ל במרחב, הארגון נכשל בניסיונותיו.לאחר הנסיון האחרון במנרה, הגבנו בעוצמה וגבינו מחיר משמעותי עבור צבא הטרור חיזבאללה. המסר היה ועודנו ברור, לא נאפשר כל פגיעה לעבר יישובי הצפון או לעבר חיילנו.

בימים אלו, בשיאה של חופשת הקיץ, מגיעה ברכת המטיילות והמטיילים. נגיף הקורונה לא הותיר לנו ברירה אלא לפקוד את אדמתנו ולנצל כל פיסת נוף עד המטר האחרון. דעו כי חובתכם כתושבי הגליל העליון נותרה בעינה להמשיך להיות אותם החלוצים- ליישב, לטייל, להתפרנס ולארח את אותם המבקרים, וחובתנו לאפשר לכם את החופש לעשות זאת. הביטחון ותחושת הביטחון הם ערך עליון אשר מוביל אותנו בפועלנו. החוסן שאתם מפגינים הוא התעודת ביטחון שלנו לפעול במרחב ולהמשיך למלא את אחריותנו בהגנה עליכם.
הקשר ההדוק איתכם מוכיח עצמו ואנחנו נמשיך לחזקו בכל עת. ראשי הרשויות, הקב״טים, הרבש״צים וגורמי הביטחון במרחב, הם שותפנו לדרך אשר מייצרים אמון הדדי ויציב כדי להבטיח את הקשר הזה.

צה"ל וחטיבה 769 בפרט מוכנים לעמוד בכל משימה שידרש ביצירתיות, עוצמה ותחבולה. משימתנו היא בהגנה ובמלחמה, לעשות לילות כימים בכדי להבטיח את בטחונכם, לצפות את כוונותיו של האויב ולפעול על מנת לנצח בכל מערכה שתגיע. זהו ייעודנו כצבא וזוהי זכות אדירה לממש ייעוד זה עבורכם. הכוחות והגדודים מדברים בשפה של שליחות ומקצועיות ומפגינים אמונה רבה בעשייה לאורך הדרך.תודה על ההירתמות והאחריות שאתם מפגינים, זוהי אבן יסוד בהצלחה שלנו. ברצוני לאחל לכולנו תקופה של עשייה ושגשוג, שיפור ולמידה. שמרו על עצמכם ותחילת שנת לימודים מוצלחת לכל התלמידים היקרים! זכות עבורנו לשרת אתכם, בהערכה גדולה, מפקד עוצבת ״חירם״, אל״ם יהודה ואך.

השאר תגובה

דילוג לתוכן