איטום גגות בצפון עושים באיטום בקליק

תהליך איטום הגג כולל הנחת זפת, שימוש ביריעות ביטומניות, בחומרים אקריליים ועוד. אמנם איטום של גגות בצפון עושים בפורטל איטום בקליק, אבל חשוב לדעת בדיוק באיזה סוג של תהליך עבודה מדובר.

צילום depositphotos.com BL

בואו נתחיל עם טיפ כללי מעולה: לעולם אל תשתמשו במסמרים או ברגים כדי לחבר משהו לגג! שימו לב, כל התקנה של כל מכשיר או אינסטרומנט מחייבים התקנה מקצועית. בכל מקרה בו אתם מבצעים התקנות חובבניות באמצעות קידוחים, ברגים או מסמרים, אתם עשויים לפגוע באיטום הגג שלכם. וכשתצטרכו אנשי איטום מומלצים לאיטום גגות, פורטל איטום בקליק יסייע לכם עם השוואת מחירים בין חברות איטום מומלצות. לפני שנדבר על השוואת מחירים, בואו נדבר על

שיטות איטום גגות בצפון

זפת הוא סוג של חומר המשמש לאיטום גגות, בו בדרך כלל משתמשים על גבי גגות בטון שטוחים. מצד שני, יש המון סוגים שונים גל גגות, למשל כמו גגות רעפים וגגות אסבסט, גגות עץ ועוד. שיטות האיטום השונות כוללות, מלבד זיפות גגות, גם שימוש בחומרים אקריליים שמגיעים בדרך כלל במרקם משחתי.

כמו כן, ניתן להשתמש בשיטות איטום של יריעות ביטומניות, איטום גגות אזבסט, איטום גגות רעפים (בד"כ איטום אקרילי) וכו'. התהליך יכול לקחת שעות, תלוי בגודל הפרויקט ובמצב הנוכחי של איטום הגג שלכם.

מה עוד כולל איטום גגות בצפון?

בסופו של דבר, איטום גגות בצפון יכול לכלול סוגים שונים של עבודות. יש הרבה בלבול בשוק מה זה בדיוק איטום. יש אנשים שחושבים שזה אומר רק למרוח שכבת צבע על הגג, בעוד שאחרים מאמינים שזה אומר לשים שכבה של הגנות אטומות למים. זה יכול להיות גם וגם, ככה שהקפידו לקבל חוות דעת מקצועית.

אם אתה מעוניין להתקין איטום גג חדש, עליך להיות מודע היטב לסוגי החומרים השונים שבהם תוכל להשתמש. זאת, גם כדי להפוך את הגג שלך לעמיד יותר ועמיד יותר בפני גשם. עם זאת, אם אתה מתכנן להחליף את איטום הגג הנוכחי שלך, זה לא בהכרח מסתכם ב-לדעת את סוגי החומרים השונים הזמינים. מדוע? מכיוון שקודם כל, תצטרכו לבצע הסרת איטום גגות בצפון (הסרה של חומרי האיטום הנוכחיים והישנים).

לבצע הסרת איטום גגות בצפון לפני איטום מחדש

שימו לב, חומרי אטום גגות עשויים לדחות אחד את השני במקרים שמדובר בסוגים שונים של חומרים. כך יוצא למשל, שזפת יכולה לדחות חומרים אקריליים. בין אם אתם מעוניינים לבצע איטום גגות בצפון או הסרת איטום, השתמשו כעת בפורטל איטום בקליק כדי לבצע השוואת מחירים בין אנשי איטום בצפון. מתי תבצעו השוואת מחירים בין חברות איטום גג בצפון? רק כאשר תרצו לחסוך כסף בכיס. כמו כן, הקפידו לקבל חוות דעת מקצועית, או אפילו 2 חוות דעת מחברות שונות.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן