בניית אתר לעסק- מי צריך את זה?

אתר אינטרנט לעסק

היום, כל עסק שמכבד את עצמו, בין אם הוא עסק קטן של אדם אחד, ובין אם עסק של מספר עובדים, שלא לדבר על חברות גדולות- חייב לעצמו אתר אינטרנט. אתר אינטרנט לעסק הפך להיות חלק מהצגת העסק עצמו ובעצם חלק בלתי נפרד ממנו. בין אם אתם מודעים לכך או לא- אתם מחפשים שמות של עסקים ברשת לא מעט פעמים ביום. הסיבה היא- קבלת אינפורמציה מהימנה, מדוייקת ומרוכזת אודות העסק. נכון, ניתן למצוא מידע אודות עסקים ברשתות החברתיות, באינדקסים למיניהם או באתרים שאינם שייכים לבעל העסק עצמו, כדוגמת פורטלים, שם ניתן למצוא ״רסיסי מידע״ אודות העסק ולא מעט פעמים תמצאו את עצמכם גולשים ו״קופצים״ מאתר לאתר על מנת להשלים את הפרטים ולמצוא את המידע הנחוץ לכם.

מכאן בעצם מגיע היתרון הראשון של בניית אתר אינטרנט השייך לכםאתר אינטרנט לעסק (״אתר רשמי״) מציג את כלל המידע שבעל העסק מעוניין לספק לקהל הלקוחות השוטף, וקהל הלקוחות הפוטנציאלי שמחפש מידע אודות העסק. באתר האינטרנט יוצגו בד״כ הפרטים הבאים: אודות העסק, פרטי יצירת קשר מלאים (טלפון, ווטסאפ, כתובת), שעות פתיחה וזמן מענה טלפוני, תמונות המייצגות את שרותי העסק, מידע מפורט אודות השרותים שאותו מספק העסק, מבצעים, קופונים, טופס יצירת קשר לחזרה ועוד.

יתרון שני בבניית אתר אינטרנט לעסקהוא שליטה מלאה בתכני האתר

שיניתם את שעות הפתיחה? עדכנו באתר, יש לכם שירות נוסף? עדכנו את האתר שלכם, יש לכם מבצע, רוצים להיפטר ממלאי, רוצים לצרף לקוחות חדשים? הפיצו את הקישור של האתר בכל המדיות שלכם (פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, ווטסאפ, תפוצה במיילים ועוד) ותגרמו לכל מי שנכנס לאתר לצפות בדיוק במה שתרצו להציג. נוסף על כך- במידה וישנו מידע חלקי, או מידע ישן שהוצג בעבר באחד מהמקומות שהעסק שלכם הוצג, תוכלו להפנות את הלקוחות המתעניינים לאתר הרשמי שלכם ולומר להם ששם נמצא המידע העדכני ביותר עבורם- ״המידע הרלוונטי נמצא באתר הרשמי שלנו״ יחסוך מכם ומהלקוחות שלכם אי הבנות מיותרות.

יתרון שלישי בבניית אתר אינטרנט לעסק – התמודדות עם מתחרים

לכל עסק ישנם מתחרים שמעוניינים להגיע בדיוק לאותו קהל יעד, גם לכם. בואו נשווה בין שני עסקים דומים באותו מיקום גאוגראפי, לדוגמא- חנות למוצרי תינוקות. הלקוחות הפוטנציאליים יחפשו ברשת חנות תינוקות בעיר מסויימת, יגיעו לעסק שאינו עובד עם אתר עצמאי משלו ויקבלו רסיסי מידע ברשתות החברתיות, באינדקס חינמי כלשהו כדוגמת איזי, דפי זהב, בזק וכיו״ב, הפרטים שיוצגו להם אינם בהכרח הפרטים הרלוונטים לאותה העונה, המבצעים שיוצגו אינם בהכרח המעודכנים ביותר, השרותים והמוצרים שהשתנו מהעונה הקודמת כבר לא יהיו רלוונטיים לעיתים, לעומת זאת המתחרה של אותה חנות שבנה לעצמו אתר אינטרנט יקבל תנועת גולשים היישר לאתר שלו– הדבר הראשון שהגולשים יקבלו בצורה מובהקת הוא ״שקט״ והדבר השני הוא ״ביטחון במותג״. השקט יגיע מכך שבזמן הגלישה באתר, הלקוחות שלכם יהיו אך ורק אתכם, ללא הסחות דעת, ללא הודעות מטרידות ברשתות החברתיות וללא פיתויים- כך שהסיכוי לבצע רכישה באתר או ליצור אתכם קשר היא גבוהה ביותר, דבר שני הלקוחות יקבלו ביטחון במותג שלכם או בשירות שלכם, פשוט כי הצגתם לו את מלוא הפרטים בצורה שרציתם, הלקוח מקבל את מלוא המידע, צופה בכלל הפרטים ויודע שיש עם מי לדבר.. וזה שווה לו המון וגם לכם כבעלי אתרים.

מעוניינים לבנות אתר לעסק? רוצים לדעת איך זה עובד וכמה זה עולה? מוזמנים לפנות לחברת אתרים מנוסה שתיקח אתכם צעד צעד לבניית אתר שיקדם אתכם ברשת ויחשוף אתכם ללקוחות פוטנציאליים כדוגמת ״HB DIGITAL״ שבנתה מאות אתרי אינטרנט ללקוחות במחירים משתלמים במיוחד.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן