fbpx

בעל קליניקה מצפת חשוד בהתחזות לרופא – העניק טיפולים רפואים וקוסמטים

המשטרה האריכה את מעצרו של אורן כחולי תושב ראש פינה בן 40 החשוד בהתחזות לרופא ומתן טיפולים קוסמטיים ורפואיים בקליניקה בת"א, מבלי שהוא מורשה לכך.

צילומים – מתוך אתר האינטרנט של אורן כחולי.

המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת תלונה מנציגי משרד הבריאות אודות גבר המתחזה לרופא המקבל לקוחות במרפאתו ברח' החייל בת"א ומעניק להם טיפולים רפואיים בניגוד לחוק. מהחקירה עולה כי החשוד העניק טיפוליים רפואיים וקוסמטיים, ביצע עירויים ונתן ייעוצים רפואיים והכל מבלי שהוא מוסמך לכך ובניגוד לחוק, תוך סיכון שלומם ובריאותם של המטופלים. לכחולי קליניקה גם בצפת בעיר העתיקה.

כחולי נעצר בפעילות משותפת של האגף לאכיפה ופיקוח במשרד הבריאות יחד עם מרחב ירקון במשטרת ישראל. כחולי הציג את עצמו כד"ר אורן כחולי המאבחן ומטפל במגוון מחלות כרוניות ואקוטיות בשיטות ייחודיות. על פי משרד הבריאות, כחולי אינו מחזיק ברישיון רופא או מקצועות רפואיים אחרים ועל פי החשד עסק ברפואה, בין היתר, בתחום האסתטי תוך רמייה והטעייה של הלקוחות ביניהם גם מפורסמים.

לפי אתר האינטרנט של כחולי: "ד"ר אורן כחולי (iMD, PhD) מתמחה באנליזה של בדיקות דם ויבוש אסטרטגיה רפואית להחלמה ושיפור המצב הרפואי, גם במקרים בהם הרפואה הקונבציונאלית לא הצליחה. זאת מתוך ראיה של מכלול האדם כיחידה שלמה ולא בידוד המקרה הרפואי. אצל ד"ר כחולי שיעול הוא לא סתם "שיעול" ו"סכרת" היא לא סתם בעיה של הלבלב, אצל ד"ר כחולי הטיפול לא מסתיים באינסולין או סירופ לשיעול, כי אם באבחון מחוללי הבעיה הרפואית האמיתית בצורה מדוייקת ובשיטה ייחודית שפותחה במשך 15 שנה, הכנת תיק רפואי מקיף וטיפול בהם. ד"ר כחולי הוא בעל הכשרה מעשית בבתי-חולים באוסטרליה וטיפל עד כה בעשרות אלפי מטופלים, גם במקרים קשים. לד"ר כחולי קליניקות בתל אביב ובצפת".

השאר תגובה

דילוג לתוכן