fbpx

האכיפה בקורונה: חולה מאומת מטובא נתפס נוהג – עשרות צעירים במסיבה בוילה בראש פינה

שוטרי משטרת ישראל ממשיכים לעמול קשה באכיפת הגבלות הקורונה, במחסום שגרתי בכביש 8677 סמוך לכפר טובא-זנגריה איתרו צעיר בן 21 שנסע יחד עם חברו וחשף אותו לסכנות הכרוכות במחלה.

צילום ארכיון: משטרת ישראל.

במהלך הפעילות סימנו השוטרים לרכב לעצור והנהג והנוסע נדרשו להזדהות. השוטר בדק את פרטיו של הנהג ונדהם לגלות, כי הנהג (21, טובא-זנגריה) הינו חולה קורונה מאומת הנדרש לשהות בביתו.הנהג טען, כי לא ידע כי הינו חולה. לנהג נרשם דו"ח בגין הפרת ההנחיות והנוסע הונחה לצאת מהרכב במטרה למנוע את הדבקותו, לחזור לביתו, לעדכן את משרד הבריאות בגין חשיפתו לחולה קורונה ולהכנס לבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

מוקדם יותר בשעות הלילה המאוחרות, התקבל דיווח במשטרה אודות רעש והתקהלות, שמתקיימת במתחם וילות באיזור ראש פינה. שוטרים שהגיעו למקום זיהו מספר רב של רכבים, שמעו מוסיקה חזקה והבחינו בצעירים הבורחים לתוך הוילה עם הגעתם. בתוך הוילה זוהתה התקהלות לא חוקית של עשרות צעירים, תוך הפרה ברורה של הכללים לשמירה על בריאותו של הציבור. ל-23 מהמשתתפים בחגיגת היומולדת- המתגוררים בחיפה, בנהריה ובאזור המרכז- נרשמו דו"חות בגין הפרת הנחיות הקורונה וכלל הצעירים שהשתתפו במסיבה פוזרו לבתיהם. בעל המקום (43, ראש פינה) זומן לחקירה בתחנת המשטרה בראש פינה.

המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות ולהוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומם משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל

השאר תגובה

דילוג לתוכן