הישג נאה לקבוצת הגליל עליון בתחרות טריאתלון בכפר סבא

קבוצת הטריאתלון של הגליל העליון יצאה לטריאתלון כפר סבא אשר מהווה את התחרות הפותחת לחצי השני של העונה ששיאה יהיה בטריאתלון אילת בתחילת חודש דצמבר.

מטרת התחרות הייתה לחזור לקצב תחרותי ולהחזיר לספורטאים את הרעב התחרותי אחרי תקופה ארוכה ללא תחרויות. הקבוצה מהגליל רשמה מספר הישגים יפים: אורי עמית (כפר יובל) הגיע למקום החמישי במקצה הבנים לגילאי 12 ואילו טל חזן (יסוד המעלה) הגיע למקום השביעי הארצי. 

הבנים של גילאי 13 עבדו קשה מאוד וסיימו בין 20 המקומות הראשונים. דרור רייכמן (שאר ישוב) סיים במקום ה-14 בגילאי 14-15. ליבי שושן (בית הלל) בנות 11 ויובל גלעד (איילת השחר) בנים 10 עושים את דרכם הראשונית בתחרויות ומציגים יכולות טובות מאוד. עכשיו המועדון עם הפנים קדימה לתחרויות הבאות בהוד השרון ונתניה כל זאת כהכנה לתחרות באילת.

נעם כהן, מנהל מחלקת הטריאתלון בעמותת הספורט:  "כיף לראות את רמת ההשקעה של הספורטאים והמאמנים. כל אחד ואחת מהמתחרים עובדים קשה מאד במהלך האימונים כדי להגיע להישגים הללו בתחרויות.
התחרות בכפר סבא תעזור למאמנים לחדד את מה שדרוש לשפר ולשמר את הדברים החזקים כל זאת על מנת להשתפר לקראת התחרויות הקרובות.

במקביל לספורטאים שכבר מתחרים קלטנו לא מעט ספורטאים חדשים לקבוצת הילדים שגדלה , וכל מי שהשחייה , הריצה והאופניים זורמים בעורקיו מוזמן בכיף להצטרף אלינו. "


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן