fbpx

המשרד לפיתוח הפריפריה והגליל משיק קורס הכשרה ייעודי למנהלי מרכזי הצעירים בגליל ובגולן

המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל ממשיך לפעול למען הצעירים ומשיק קורס הכשרה ייעודי למנהלי מרכזי הצעירים בפריפריה החברתית והגיאוגרפית.

קורס המנהלים מתקיים כחלק מפיתוח ההון האנושי בלמעלה מ- 60 מרכזי הצעירים של המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, המחזקים את המנהיגות המקומית ומעניקים לצעירים מעטפת כוללת בתחום פיתוח קריירה ויזמות, תעסוקה, פעילות תרבות ופנאי, הכל מתואם לצעירים והכל – ממש ליד הבית! במסגרת הקורס, שנערך בשיתוף מפע"מ גליל מערבי של משרד הפנים, המנהלים יחשפו לתכנים שונים וביניהם הרצאות על צעירים בישראל ובעולם בדגש על דור ה-Y ודור ה-Z, למתן מענה בתחום פיתוח קריירה והשכלה, יזמות, מודלים שונים של פעולה, אסטרטגיה ונתינת שירות, ניהול שותפויות בראיה אזורית ועוד.

אריאל משעל, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל: ״חיזוק החברה הצעירה בפריפריה הוא יעד. זה לא סוד שהצעירים הם מנוע הצמיחה שמייצר קהילה חזקה ומנהיגות מקומית. החוסן הקהילתי והחברתי מוביל לחוסן לאומי. על כן, במטרה להעניק לצעירים בפריפריה שוויון הזדמנויות המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל הקים בשנים האחרונות למעלה מ-60 מרכזי צעירים המעניקים לצעירים בפריפריה מענה מקיף בתחום פיתוח קריירה ויזמות, פנאי וקהילה. כי אין כל סיבה שצעיר שגר בפריפריה לא ייהנה מקורסים, מהכשרות ומאירועי תרבות ופנאי, ממש ליד הבית, בדומה לצעירים במרכז הארץ. כעת אנו ממשיכים לטפח את ההון האנושי במרכזי הצעירים במטרה שיעניקו מענה מקצועי. המשרד פועל גם לפיתוח ההון האנושי והשדרה הניהולית במרכזי הצעירים וממשיך לפעול למען צעירים בתחום פיתוח קריירה, יזמות ובתחום הפיתוח הכלכלי, הפנאי והקהילה".

כמו כן, במטרה להעמיק את הידע ואת הכלים המקצועיים של השדרה הניהולית במרכזי הצעירים, התקיים לאחרונה כנס ארצי שנתי להכשרת למעלה מ-100 רכזי פיתוח קריירה, שנותנים מענה לצעירים במרכזי הצעירים. הצוותים המקצועיים מחכים לכם בלמעלה מ-60 מרכזי הצעירים של המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל ומעניקים לצעירים בני 18-40 מעטפת כוללת בתחום פיתוח קריירה, ייעוץ תעסוקתי, הרצאות נודדות, סדנאות, פיתוח יזמות ופעילויות ייעודיות למשפחות צעירות, לסטודנטים ולחיילים משוחררים מגוון אירועי תרבות ופנאי, והכל, ממש ליד הבית!

השאר תגובה

דילוג לתוכן