fbpx

השיפוצניק גנב תכשיטים מזוג קשישים בצפת – מספר חודשים לאחר השיפוץ

שוטרי משטרת ישראל עצרו חשוד שפרץ לביתם של זוג קשישים בשעת לילה כשהם בבית וגנב מהם תכשיטים-בשבוע החולף הוגשו כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים ע"י חטיבת התביעות של המשטרה.

בתאריך 15.01.20 בסמוך לשעה 01:00 התקבלה הודעה במשטרת ישראל ע"י המתלוננים תושבי העיר צפת כי הם מבחינים שפרצו לביתם וגנבו מהם רכוש כמו כן ציינו כי כשעה קודם לכן שמעו רעש חריג בתוך הבית. עם קבלת ההודעה נפתחה במשטרה חקירה אינטנסיבית שכללה בדיקת הזירה ע"י חוקרי הזיהוי הפלילי של המשטרה, איסוף ממצאים ושליחתם לבדיקות מעבדה.

תוך מספר ימים התגבש חשד לפיו תושב העיר כבן 60 הוא החשוד במעשה. הנ"ל הובא לתחנה, נחקר ונעצר.מחקירת האירוע עלה כי החשוד פרץ לדירת המתלוננים דרך חלון הבית כשהם ישנים וגנב מתוך חדר השינה שלהם תכשיטים יקרי ערך כספי ורגשי שכן חלקם ניתנו למתלוננת בירושה. עוד עלה מהחקירה כי החשוד הכיר את בית המתלוננים כיוון שעבד שם בעבודות שיפוץ מספר חודשים טרם האירוע. בחיפוש שביצעו השוטרים בבית החשוד אותרו תכשיטים אשר זוהו ע"י המתלוננת כמו כן אותר רכוש אחר, תכשיטים, שעפ"י החשד גנובים.

החקירה אשר נוהלה ביסודיות הובילה ליצירת תשתית ראייתית מוצקה כנגד החשוד. מעצרו הוארך בבית המשפט מעת לעת בהתאם לבקשת המשטרה ובשבוע שעבר הוגשו כנגדו כתב אישום בעבירות של התפרצות לדירה, גניבה והחזקת רכוש החשוד כגנוב, כמו כן בקשה למעצר עד תום ההליכים ע"י חטיבת התביעות של המשטרה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן