fbpx

ועידת ישראל לתעשייה: צפת משווקת את פארק התעשיות המחודש לצד החברות המובילות במשק

התאחדות התעשיינים ערכה היום (שני) במתחם אקספו בתל אביב את ועידת ישראל לתעשייה 2019. בוועידה ישתתפו מומחים מקצועיים מהעולם במספר פאנלים הנוגעים למודלים כלכליים ותעשייתיים מובילים.

לצד החברות המובילות במשק הציגה גם עיריית צפת- הרשות היחידה בישראל שהשתתפה בתערוכה, את פארק תעשיות צפת- אזור התעשייה המחודש של העיר הצפונית. בימים אלו משווקים בצפת 200 דונם לתעשייה בפארק התעשיות המחודש בעיר, השטחים הינם בסבסוד של 90% כך שעלות דונם עומדת על כ 40,000 שח בלבד במקום 400,000 שקלים. כמו כן במשרד הכלכלה ורשות ההשקעות מציעים שורת הטבות עשירה ליזמים ומשקיעים שיבחרו להגיע לעיר הצפונית. במקביל מושקעים בימים אלו 15 מיליון שקלים לפיתוח, טיפול ומיתוג פארק תעשיות צפת.

לפתיחת האירוע הגיע נשיא המדינה ראובן ריבלין, שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, נשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש, מנכ״לים, תעשיינים ואישי ציבור רבים. ראש עיריית צפת שוקי אוחנה שנכח באירוע: ״צפת נמצאת בתנופת התחדשות ופריחה, אנחנו מבצעים מהפכה אמיתית בפארק תעשיות צפת, אני מתחייב ליצור מסלול ירוק ולסייע לחברות ויזמים שיגיעו לצפת. אני מזמין את היזמים להגיע לכנס מיוחד שנקיים ב 19.12 יחד עם שר הכלכלה, משרד הכלכלה ומעוף במהלכו נציג את ההזדמנות האדירה שממתינה ליזמים בצפת״.

השאר תגובה

דילוג לתוכן