טיפול באוזניים בשיטה הטבעית

אם אתם או בני משפחתכם סובלים מבעיות אוזניים, כדאי שתכירו את שיטת הטיפול עתיקת היומין באמצעות נרות הופי אשר נפוצה אלפי שנים בטיפול במגוון בעיות אוזניים.

נר הופי "נר לאוזניים", הוא בעצם נר חלול, אותו שמים בחלקה החיצוני של האוזן על מנת לסייע בדלקות שונות הקשורות לאוזן התיכונה והפנימית.

טיפול בנרות הופי הינה שיטת טיפול עתיקת יומין ששורשיה נעוצים בתרבות האינדיאנים בני שבט ההופי.
כיום שימוש בנרות הופי נפוץ מאוד בתרבויות רבות ברחבי העולם והפך לצורת טיפול לגיטימית למגוון רחב של בעיות אוזניים.

נר ההופי עשוי מבד כותנה וטבול בשעווה וצמחי מרפא כגון פרופוליס, לבנדר ועוד. כאמור את קצה הנר מכניסים לאוזן בעדינות ובקצהו השני מדליקים אש. נרות ההופי אינם שואבים את הנוזל מהאוזן והשאריות הנראות לאחר מכן באוזן הין למעשה שעוות דבורים ודבש שנותרו לאחר הפעולה.

נרות הופי. צילום: פלוראז' מוצרים לרפואה משלימה

הטיפול באמצעות שיטה זו הינה פשוטה וניתן לעשותה בבית לבני המשפחה לאחר הדרכה של איש מקצוע מוסמך שידריך איך לבצע את הפעולה בצורה בטיחותית ומיטבית. עם סיום הטיפול, המטופל יחוש תחושת רגיעה והקלה באזור הראש והאוזניים.

את נרות ההופי ניתן לרכוש ישירות מאתרי אינטרנט המתמחים בציוד לרפואה טבעית ומשלימה כגון אתר פלוראז' ולקבל את המוצר במשלוח עד הבית.

הטיפול באמצעות נרות הופי מתאימים למגוון בעיות: כאבי ראש, דלקות אוזניים חוזרות, כאבי גרון, דלקת שקדים, מיגרנות, מתחים, נזלת כרונית ואפילו נחירות


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן