fbpx

המדריך לקניית נכס בצפון הארץ

הצפון נמצא בתנופת בנייה משמעותית ועבור מי שחושב לעבור מהמרכז לצפון, או לשנות מיקום מגורים בצפון, כדאי לקרוא את המדריך לקניית נכס בצפון הארץ.

מגורים בצפון 

יש ערים רבות בצפון שהושקעו בהן בשנים האחרונות כספים רבים בשיפור הנראות שלהן, שיפור החינוך והוספת אלפי יחידות דיור. זו הסיבה שהערים הללו סוחפות אזרחים רבים שגרים באזורים מרוחקים, לבחון את האפשרות של מעבר דירה לשכונות החדשות והתוססות.

אחת הערים הללו היא נהריה שממוקמת בגליל המערבי. חוף הים היפהפה של העיר שמגיע עד אכזיב מאפשר לתושבים לשהות בחוף הים ולטייל במקומות הסמוכים אליו. לכן יש חיפוש מתמיד אחר דירות למכירה בנהריה. יש שיחפשו דירת יד שנייה במרכז העיר, או באחת השכונות הוותיקות ויש שיעדיפו לרכוש דירות חדשות בשכונות החדשות. 

המבנים המודרניים הללו ממוקמים במרחק הליכה מחוף הים, וכך אפשר לשבת במרפסת וליהנות מהנוף השמיימי ומהבריזה הנפלאה אחר הצהרים. מדובר בסביבת מגורים מעולה אשר תוכננה כיאות על כל רבדיה ולכן יש בה מסגרות חינוך איכותיות, פארקים וחיי קהילה מרשימים. 

היצע של דירות בשכונות החדשות בצפון 

הלקוחות הפוטנציאלים בוחנים את הדגמים של הדירות השונות וכל משפחה בוחרת את גודל הדירה הנחוץ לה ושהיא מסוגלת לשלם את העלות שלה. רוב המשפחות בוחרות בדירות מרווחות של ארבעה או חמישה חדרים עם מרפת וממ"ד, דירת גן בת כמה חדרים הכוללת גם חצר גדולה, או דירות גדולות מיני פנטהאוז עם מרפסות, דירות פנטהאוז רחבות ידיים עם גג ומרפסות, המאפשרות חיים נוחים ונעימים. 

ערים בתנופת בנייה בצפון

מי שמגיע לערים שונות בצפון הארץ רואה מנופים בכל מקום ותנופת בנייה משמעותית. בזכות המגדלים רבי הקומות שצמחו בשכונות החדשות בערים השונות בצפון, כמות התושבים שבהן גדלה באופן מהותי.

בין הערים שצמחו בדרך זו אפשר למנות את עפולה שקמו בה כמה שכונות חדשות ובימים אלו מתחילים לבנות בה שכונות נוספות.

אופציה נוספת היא העיר שלומי שהרחיבה את שלומית ונבנו בה שכונות חדשות ובהן בתים דו קומתיים שסחפו אליהן הרבה מאד משפחות צעירת שחיפשו שקט ומרחק מהערים הרועשות.

בטירת הכרמל שהייתה עיירת פיתוח, בונים כעת מבנים רבי קומות במערב העיר ובמקביל לכך מתוכננים בה מבנים נוספים. נבנות בבניינים דירות בשלל גדלים, החל בדירות קטנות ועד דירות פנטהאוז שבעה חדרים.

מגורים במושבים ובקיבוצים בצפון

משפחות רבות שמחפשות איכות חיים בוחרות לרכוש קרקע באחד המושבים או הקיבוצים בצפון שיש בהם הרחבה. בדרך זו הם בונים בתים פרטיים על פי ההנחיות ונהנים הן מהעובדה שהם גרים ביחידת דיור נפרדת ולא ברב קומות. וגם מהעובדה שהם חיים בסביבת מגורים פסטורלית, שיש בה חינוך מצוין ואזור מגורים שקט מול אפשרות המגורים בערים הסואנות באזורים אחרים. 

השאר תגובה

דילוג לתוכן