כתב אישום חמור נגד שני תושבי גוש חלב על הצתת מסעדה

משטרת ישראל גיבשה תשתית ראיתית כנגד שני נאשמים תושבי גוש חלב שחברו יחדיו והציתו מסעדה בכפר. פרקליטות מחוז צפון הגישה נגדם כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים

צילום: דוברות משטרת ישראל.

לפני כשלושה שבועות (21/1/19) סמוך לשעה 02:00 התקבלה קריאה במוקד 100 של משטרת ישראל על שריפה במסעדה בכפר גוש חלב. כוחות משטרה וצוותי כיבוי אש הוזנקו למקום. בשיתוף חוקר דליקות מכב"ה החלו בביצוע פעולות חקירה אינטנסיביות תוך שימוש באמצעים טכנולוגים. מאוחר יותר נעצר הנאשם מוחמד חליחל בן 21 תושב הכפר,במסגרת החקירה עלה שבעקבות סכסוך שהתפתח בין משפחת הנאשם לבין משפחת בעל המסעדה החליט הנאשם להצית את המסעדה.

הנאשם השני קאסם אבו זיינב בן 21 אף הוא תושב גוש חלב מואשם בהצתת המסעדה בתמורה לתשלום של 2000₪. מעובדות כתב האישום עולה שבתאריך 20/1/19 בשעות הערב הגיע מוחמד ברכבו לביתו של קאסם בנהריה ולאחר חצות נסעו השניים ברכבו של מוחמד לכיוון הכפר גוש חלב במטרה להצית את המסעדה.

טרם הנסיעה לכפר הצטייד מוחמד בכפפות ובבקבוק שהכיל בנזין,כשהגיעו לכפר מסר מחמוד לקאסם את הבקבוק שהכיל בנזין ואת הכפפות ,הורה לו כיצד להצית את המקום ובנוסף תיאמו את המקום בו מחמוד יאסוף את קאסם לאחר ההצתה. סמוך לשעה 02:00 הוריד מחמוד את קאסם בסמוך למסעדה ומשם נסע לביתו שנמצא בסמיכות למקום והמתין לו. קאסם שפך את הבנזין על הקיר החיצוני של המסעדה הדליק נייר טואלט והשליכו לתוך הבנזין.מיד לאחר מכן נמלט ופגש במחמוד אשר מסר לו בגדים להחלפה,קאסם החליף את בגדיו ברכב ולאחר מכן השניים נמלטו ברכב מהמקום.

לאחר חקירה מיומנת ויסודית, חוקרי משטרת ישראל הצליחו לגבש תשתית ראייתית כנגד הנאשמים בגין הצתה והיום בבימ"ש מחוזי נצרת פרקליטות מחוז צפון הגישה נגדם כתב אישום בגין הצתה והסתייעות ברכב לביצוע פשע ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן