fbpx

ליקוים באצטדיון החדש בצפת – בעירייה זועמים על הקבלן – מבטיחים פתיחה חגיגית

מיום הבחרו של שוקי אוחנה לראשות העיר צפת, היה ידוע שאוחנה חובב ספורט מושבע ישדרג בעיר את מה שעדיין נחשב כסמן החילוני של צפת. אוחנה בלי להתחשב בגזבר העירייה שינה פאזה והשקיע בספורט.

אצטדיון הטוטו החדש בשכונה הדרומית הייתה גולת הכותרת של אוחנה. לא פחות מ-12 מיליון שקלים משותפים למועצה להימורים והספורט לעיריית צפת שמו שם כדי להציב את הספורט בצפת במקומו הטבעי. אוחנה בעצמו ליווה את ההכנות ואת ביצוע בניית המגרש שבסופו אמור להיות אצטדיון הכדורגל החדש והמתקדם בגליל העליון. כר דשא סינטטי משובח, יציעים, מגרש אימונים, שירותים כולל הנגשה לנכים, תאורה, חדרי הלבשה מודרני, חנייה כל אלה ועוד מחכים לראשוני האוהדים שצריכים תחילה לעבור את משבר הקורונה. אבל משהו בעסק לא דפק. ביקורת של ההתאחדות לכדורגל גילתה מספר ליקויים. מגרש הכדורגל הסינטטי לא עומד בסטננדרטים של המידות ועוד מספר ליקויים קטנים.

בעירייה מטילים את האשמה על הקבלן. "איש הביצוע של המגרש היה אמור לעבוד לפי תוכנית עבודה של הטוטו וההתאחדות לכדורגל לפי התקנון של "תיק מוצר – מגרש סינטטי". ראש העיר, אוחנה שוחח עם הקבלן ודרש ממנו להתחיל בעבודות לתיקון הליקויים מייד. בעירייה מאמינים שעד למחזור הפתיחה של ליגה ב' – באמצע חודש אוקטובר, המגרש יהיה מוכן. בהתאחדות לכדורגל סלחניים ומודעים לכך שהעירייה השקיעה רבות בהקמת האצטדיון לפי כך מבקר המגרשים אישר באופן זמני את המגרש למשחקי הילדים והנוער. בעירייה מבטיחים לקיים פתיחה חגיגית עם אומנים ומשחק מול קבוצה מהליגה הבכירה – כל זה כמובן מותנה בחזרה לשגרה שלאחר הקורונה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן