מה ההבדל בין הלוואה בנקאית לבין הלוואה חוץ בנקאית?

תמונה depositphotos /bl

יוקר המחיה גורם ללא מעט אנשים להיכנס למצבים שטרם חוו בעבר בין שזה מצב זמני או קבוע. כדי להתמודד עם המצב בצורה היעילה והטובה ביותר יש לקחת הלוואה. אך בפני הלווה עומדות שתי אפשרויות לקחת הלוואה בנקאית דרך הבנק או לקחת הלוואה חוץ בנקאית. כדי להבין את ההבדלים בין שתי ההלוואות כדאיות להמשיך לקרואת את המאמר.

מהי הלוואה בנקאית ולמי היא מתאימה?

הלוואה בנקאית היא הלוואה הניתנת דרך סניף הבנק או דרך בנקים אחרים שאינם הבנק שלנו. בהלוואה מסוג זה יש צורך להגיע לסניף הבנק ולמלא מסמכים לבקשת הלוואה, לאחר מכן יש לצרף שלושה תלושי משכורת אחרונים ממקום העבודה וכן להוכיח לבנק שיש לכם פיקדונות וחסכונות. בהלוואה זאת יש צורך לחכות לתשובה מהבנק אם הבנק מאשר לכם את הלוואה או לא. במקרים של מינוס כרוני או עיקול לרוב הלוואה לא תאושר. בנוסף לכך, ישנם הלוואות שתצטרכו ערבים ולכן חשוב לקחת זאת בחשבון שרוצים לקחת הלוואה בשונה מהלוואה חוץ בנקאית שאינה דורשת זאת. הלוואה זו מתאימה לאנשים אשר מעדיפים לקחת הלוואה מהבנק עם ריבית נמוכה ותנאים נוחים וגמישים.

מהי הלוואה חוץ בנקאית ולמי היא מתאימה?

הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה אשר ניתנת דרך חברות חוץ בנקאיות כמו: חברות האשראי, חברות הביטוח, חברות פיננסיות ועוד. בהלוואה זאת אין צורך להגיע לחברה עצמה אלא הכול מתנהל דרך הטלפון. נכנסים לאתר ממלאים את טופס בקשת ההלוואה נציג טלפוני חוזר ועובר על הפרטים בטופס ובודק עם הבנק אם החשבון מעוקל בתהליכי הוצאה לפועל או במינוס. בהתאם לכך מחליטה החברה אם לאשר הלוואה חוץ בנקאית או לא. אם ההלוואה מאושרת הכסף בחשבון העו"ש תוך שעות עד ימים ספורים. הלוואה זו מתאימה לאנשים שהבנק אינו מאפשר להם לקבל הלוואה או שלא רוצים לגשת לבנק ולקחת הלוואה ממנו.

ההבדלים הלוואה בנקאית לבין הלוואה חוץ בנקאית

להלוואות אלה ישנם לא מעט הבדלים. הלוואה בנקאית, ניתנת בריבית נמוכה ובתנאים פריסה נוחה וגמישים, אך מצריכה הגעה לסניף הבנק, הצגה של שלושה תלושי משכורת אחרונים, הצגת פיקדונות וחסכונות ובמקרים שונים אף הצגת ערבים. לעומת זאת, הלוואה חוץ בנקאית, אינה מצריכה הגעה לחברה והריבית שלה גבוהה יותר מאשר הריבית דרך הבנק, אך היא ניתנת כמעט כל אדם שעומד בתנאיה ואף היא לתקופה של עד חמש שנים.

איך יודעים איזו הלוואה מתאימה?

כדי לדעת איזו הלוואה מתאימה לכם כדאי להשוות בין ההלוואות השונות ולראות את היתרונות של כל הלוואה ובהתאם לצרכים האישים שלכם לקחו את ההלוואה המתאימה. כלומר אם אתם נמצאים במינוס או שהבנק לא מאשר לכם קבלת הלוואה, תוכלו לפנות לחברות החוץ בנקאיות ולבקש הלוואה. ואם אתם עדיין מתלבטים במה לבחור תוכלו תמיד להיעזר בשירותי יועץ בנקאי שישמח לעזור לכם ולהתאים לכם את הלוואה מתאימה.

"אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל."


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן