fbpx

מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי הגיעה לביקור עבודה בגליל העליון

אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי במשרד החינוך, הגיעה השבוע עם בכירי משרדה לביקור במועצה אזורית הגליל העליון. המינהל לחינוך התיישבותי הוא מחוז על-אזורי המופקד על בתי-הספר האזוריים התיכוניים של המועצות האזוריות בארץ.

הביקור נפתח באולם המליאה של מועצה אזורית הגליל העליון, במפגש עם ראש המועצה, גיורא זלץ, וצוותו ובראשם ענת לוי, מנהלת אגף החינוך. במפגש סקר ראש המועצה את מערכות החינוך במועצה, את הפעילויות המגוונות המתקיימות בהם ואת הלקחים שהופקו מתקופת הקורונה. משם המשיכה הפמליה לסיור בשלושה בתי ספר תיכוניים במועצה – "הר וגיא", "עמק החולה", כולל ביה"ס 'קשת' לחינוך מיוחד, ו"אנה פרנק" – שם עמדו מקרוב על הפרויקטים המיוחדים הפועלים בכל מסגרת.

אילנה נולמן, מנהלת המינהל לחינוך התיישבותי, פנימייתי ועליית הנוער במשרד החינוך: "פגשנו בבתי הספר מנהיגי חינוך בעלי מעוף ומסירות, שמובילים מערכות חינוך משובחות, לומדות ומתפתחות. הם רואים בכל תלמיד חוזקות, מקיימים שיח פתוח ואמיתי, מאפשרים לתלמידים בחירת תחומי עניין ומגוון מענים פדגוגיים וחדשניים לצד עשייה חברתית-ערכית מבוססת ומשמעותית. פגשנו גם תלמידים ותלמידות הרואים בבית הספר שלהם בית חינוך, שדוחף אותם לעשייה בעלת משמעות וערך. המועצה, בראשות גיורא זלץ, מחויבת ומסורה לקידום החינוך  והדבר ניכר בשטח. המינהל לחינוך התיישבותי ומפקחיו מלווים אתכם כשותפים לדרך".

ענת לוי, מנהלת אגף החינוך במועצה אזורית הגליל העליון: "ברצוני להודות לאילנה ולצוותה על הביקור ועל הנכונות לסייע בשדרוג מערכות החינוך בגליל העליון. היה חשוב לנו להציג בפני אילנה שלושה נושאים מרכזיים שבהם ביקשנו מהמינהל לסייע: תמיכה בהקמת חווה חקלאית, תמיכה בניהול מערך ההתנדבות הרשותי בחינוך ותמיכה בניהול השילוב האזורי, כלומר איגום משאבים בין בתי הספר התיכוניים עינות ירדן, עמק החולה והר וגיא. אני מקווה ומאמינה שנוכל להמשיך בשיתוף הפעולה הפורה המתקיים בינינו מזה שנים".

רווית רוזנטל, מנהלת בי"ס הר וגיא: "לצד הנוף הפסטורלי של הר וגיא, הצגנו לאילנה ולצוותה את העשייה החינוכית הענפה שלנו, את התובנות שלנו מתקופת הקורונה והיישום של המסקנות בסדירויות היומיומיות. תלמידים שהשתתפו במפגש הדגישו את אהבתם לבית הספר, את תחושת השייכות שהן חשים, ואת משמעותו וחשיבותו של הקשר המיוחד שבין מורים לתלמידים בהר וגיא".

עדנה בז, מנהלת בי"ס עמק החולה: "בביקור הצגנו את המפגשים והשילובים בין אוכלוסיות שונות בבית הספר. בית הספר שלנו הוא הבית של כל תלמידינו ולצד מענה ייחודי לתלמידים לפי צורכיהם, אנו מקיימים חיי שותפות של כולם ע"י פעילויות חברתיות ופדגוגיות בבית הספר. היה זה ביקור מעצים ומשמעותי עבורנו, ביקור שנתן הרבה כוחות לצוות החינוכי שלנו להמשיך בעשייה הנהדרת ולעשות חינוך עם התלמידים והוריהם".

השאר תגובה

דילוג לתוכן