fbpx

מנכ"ל בזק בצפת:" מרוצה שהצוותים שלנו דאגו לרשת את המקלטים באינטרנט בחינם" – הוענקו תעודות הוקרה

מנכ"ל חברת בזק, רן גוראון ערך בראשית השבוע פגישה בחמ"ל המקומי בצפת ונפגש עם ראש העיר, שוקי אוחנה, יקל"ר צפת וצוותים מקצועיים בעירייה.

תעודת הוקרה ליורם מזוז מראש העיר ומנכ"ל בזק. צילומים: בזק.

אל גוראון הצטרפו יורם עידן סגן סמנכ"ל חטיבה פרטית ומנהל אגף שירותי לקוחות בבזק, יניב דהן מנהל צוות טכנאי שירות בצפון בבזק וצוותי בזק צפון. מאוחר יותר ערכו אנשי בזק סיור במקלטים המקומיים הציבורים שבתחילת המלחמה רושתוע"י עובדי בזק בחינם ברשת אינטרנט. מנכ"ל בזק רן גוראון אמר בישיבה כי, הוא מרוצה על הקשר ההדוק בין צוותי בזק לבין ראש העיר ואנשי העירייה לטובת שדרוג שירותי האינטרנט ומערך תיקונים גם בזמן לחימה.

תעודת הוקרה לניר לופו.

בישיבה אף ניתנה סקירה על הפעילות התקשורתית בניהול בזק בעיר צפת – שודרגה טלפוניה עם הקמת 415 שלוחות סנטרקס, שודרגה הגישה לאינטרנט על ידי התקנת מספר קווי ביזנט לחיבור סניפים מרוחקים, שודרג מערך אבטחת המידע עם התקנת קווי מטרו עם ציוד אבטחת מידע של פורטיגייט ותוכנת הגנה של סייבר פרואקטיב. כמו כן שודרג השירות לתושב בהקמת 'קול סנטר' מתקדם במוקד עירוני 106.

ראש העיר צפת שוקי אוחנה הודה למנכ"ל בזק על פעילות בזק להתקנת רשת אינטרנט חינם במקלטים הציבוריים, והשירות המהיר והטוב של צוותי בזק בשעות של שגרה ובזמני חירום. כמו כן צוין כי עדיין נחוץ שדרוג של העירייה בהפעלת שרת חדש שנרכש, במטרה להעביר את השרתים הווירטואליים למערך גיבוי בענן ואבטחת מידע, פעילות אשר להפעלתה זקוקה העירייה לתקציב ייעודי.

כחלק מהישיבה הוענקו תעודות הוקרה, על ידי ראש העיר צפת שוקי אוחנה לשניים מצוותי בזק- ניר לופו מנהל לקוח בבזק, ויורם מזוז טכנאי בכיר בזק על פעילותם הנרחבת והשירות הטוב והמסור בעת זו ובשגרה.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן