מסעדת השף המדוברת 'סומאק' נפתחה מחדש לאחר שדרוג ושיפוץ

בשורה קולינארית גדולה לתושבי הגליל בכלל וצפת בפרט. לאחר מספר חודשים של שיפוצים מסעדת השף 'סומאק' נפתחה השבוע מחדש, באותו המקום המוכר, עם עיצוב חדש, תפריט חדש, שף חדש, אווירה קסומה והטבה של 10% הנחה לרגל הפתיחה.

בפסגת הר כנען שבבירת הגליל נפתחה השבוע מחדש המסעדה שמשכה אלפים מהגליל בפרט וישראל בכלל- מסעדת סומאק המציעה חוויה יוצאת דופן המשלבת בין אווירה קסומה, חומרי גלם משובחים וטריים על טהרת הגליל, מוסיקה עדינה ונעימה המאפשרת שילוב בין שיח להנאה, מנות שף משובחות ומחירים שגורמים לכם להבין כי החוויה והטעם מסעדת שף, אך המחיר שווה לכל כיס. 

בשיפוץ מסעדת סומאק הושקעה מחשבה רבה, החל מהשינויים החזותיים ועד לעומק התפריט החדש. הבעלים יחד עם היועץ הקולינאריה שף דניאל שלי- בעל 20 שנות עשייה קולינרית במסעדות הטובות בארץ ובעולם ובוגר תוכנית הטלוויזיה "משחקי השף", עמלו רבות על מנת להרכיב מחדש את 'הפאזל' ולהגיע לתפריט חדשני, על תוצרת גלילית משובחת, טרייה, וטעימה במיוחד.  

המסעדה פונה אל כל הקהלים, היא כמובן כשרה  הבשרים הינם בכשרות מהדרין,  המנות מתבססות על תוצרת גלילית משובחת לרבות שמן זית גלילי, טחינה משובחת על בסיס סומסום מקומי, עשבי תיבול, תבלינים טריים, בשר פרמיום ויין איכותי מיקבי בוטיק מקומיים. בתפריט מגוון עשיר של מנות מגוונות כגון: סביצ'ה דג ים, קרפצ'יו פילה בקר נתחי אנטרקוט משובחים, פטוצ'יני תוצרת בית, דגים טריים המתחלפים מדי יום וכן מגוון מנות צמחוניות. התפריט מכיל בתוכו גם מגוון רחב של קינוחים מתוקים הנעשים מדי יום ע"י השף.   "כיום עולם המסעדנות חווה חידושים בכל רגע נתון, לכן בנינו תפריט עונתי המאפשר גיוון במנות באמצעות בחומרי גלם עונתיים לצד שימוש בחומרי גלם טריים משובחים מהגליל שיוצרים תוצאה סופית מושלמת" מסכם השף.

לרגל הפתיחה המחודשת, הנכם מוזמנים להנות מ10% הנחה על כל התפריט החל מה18.7 ועד ה27.7.  המסעדה מאפשרת ישיבה בפנים, במרפסת הנוף או בגן פורח וססגוני ברחוב הגדוד השלישי 106, הר כנען בצפת, לצד מלון הבוטיק וילה גליליי. להזמנת מקום: 0733746163


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן