מצדיעים ללוחמים. נחנכה טיילת היחידות הלוחמות בצפת המחברת בין פארק הפסלים למתחם הספורט והפנאי החדש

במעמד אלוף פיקוד הצפון נחנכה טיילת היחידות הלוחמות בצפת. הטיילת החדשה מחברת בין פארק הפסלים למתחם הספורט והפנאי החדש של צפת

טיילת חדשה בצפת. היום, ראשון (15:00) נחנכה טיילת ״היחידות הלוחמות״ המחברת בין פארק הפסלים למתחם הספורט והפנאי החדש בצפת, בו ממוקמים כיום מגרש כדורגל, בריכה ובקרוב ייפתחו בסמוך לאלו מתחם הנינג׳ה ופארק אתגרי לרוכבי אופניים וגלגליות (פאמטרק). הטיילת החדשה קרויה על שם היחידות הלוחמות בצה״ל ולאורכה נפרסו דגלי היחידות.

ראש העיר שוקי אוחנה: ״יום מרגש בו אנו עושים כבוד ומצדיעים ליחידות הלוחמות בצה״ל. הטיילת החדשה תיצור גשר המחבר בין מתחם הספורט והפנאי החדש של העיר לפארק הפסלים המחודש ולפארק המשפחה הנמצא בסמוך לו. נמשיך להשקיע בתרבות הפנאי ואני שמח לבשר על עבודות תכנון מתקדמות לקראת הקמת פארק לימונים״.

כזכור, לפני כחודש וחצי נחשפה תכנית שלב א של פארק לימונים הכולל הכשרה של  כ15 דונם באחד מהאזורים היפים בצפת. אזור האצטדיון. תכנון הפארק הוא אחד מהמיזמים הגדולים הצפויים להתבצע בצפת בהשקעה בת עשרות מיליוני שקלים. הפארק יכלול מספר אזורי משחק, שבילים מונגשים לעגלות תינוקות, טיילת ותצפיות נוף. גולת כותרת מרכזית של הפארק היא ההחלטה להקים, לראשונה בתולדות העיר, אמפי תיאטרון בו יתקיימו מופעי תרבות בימי הקיץ תחת כיפת השמיים.

אוחנה התייחס בדבריו גם למרכז יד לבנים הנמצא בתכנון מתקדם בימים אלו: ״ על רקע הקמת טיילת היחידות הלוחמות בצה״ל, אנו עמלים בימים אלו להקים את מרכז יד לבנים בצפת. 800 מ״ר עם חלל הנצחה אינטראקטיבי, אודיטוריום, ספרייה ועוד״.

אלוף פיקוד הצפון שנכח בטקס הוסיף: ״עידוד הנוער והקריאה לשירות משמעותי ולשירות קרבי בפרט, בדמות הסמלים של היחידות הטובות ביותר של צה״ל, הוא מעשה ראוי ביותר שמעיד גם על כוח וגם על רוח (קריאתה על שם יחידות צה״ל). בסוף מעשה, הנוער המתגייס לצה״ל מגיע מפה : מהרשויות, מבתי הספר ומן המכינות  ומרכזי החינוך. הדרך הזו, הטיילת הזו היא חלק נוסף בתוך מארג שלם של עשייה חינוכית וערכית שבסופו של דבר תניב אזרחים טובים יותר וביטחון טוב יותר״.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן