fbpx

משחקי הספיישל אולימפיקס ייערכו בצפון – האירוע יהפוך את מחוז הצפון ואשכול הגליל לכפר אולימפי אחד גדול

אתמול נערך במועצה האזורית גליל עליון, שולחן עגול לקראת משחקי ישראל של ספיישל אולימפיקס שיערכו בתחילת נובמבר בצפון הארץ. בשולחן עגול התכנסו כלל רשויות הצפון ובפה אחד עמדו מאוחדים מול המטרה החשובה של קיום המשחקים המסמנים חברה ישראלית מאוחדת המקבלת את האחר.

גיורא זלץ יו"ר מועצת גליל עליון יחד עם אביחי שטרן ראש עיריית קריית שמונה, וואיל מוגרבי יו"ר מועצת עין קנייה, ויסאם עומר יו"ר מועצת טובא-זנגרייה וחיים רוקח יו"ר מועצת הגולן יחד עם מנהלי מחלקות הספורט הכריזו על החשיבות של קיום המשחקים בצפון. המשחקים הלאומיים של ספיישל אולימפיקס ישראל יבחרו את הנבחרת הישראלית שתייצג את ישראל ביוני 2023 במשחקי העולם מול 192 מדינות ב-10 ענפים שונים שתתקיים בברלין. האירוע בארץ יהפוך את מחוז הצפון ואשכול הגליל לכפר אולימפי אחד גדול. כאשר בטקס פתיחה חגיגי ייקחו חלק מאות ספורטאים ואלפי משתתפים. לצד זאת יידלק לפיד המשחקים אשר מסמן את האחווה ואת האש האולימפית הנמצאת בכל אדם.

אבי בנבנישתי סגן ראש מנהל הספורט אמר בישיבה: "אני מברך על כך שהמשחקים הלאומיים של ספיישל אולימפיקס יערכו בצפון בזכות הירתמות מלאה של הרשויות, זאת  במלוא הרצון לקדם את האירוע במסגרת קידום ועידוד ספורט שהוא מרכיב חשוב ומרכזי בבריאותו ובאושרו של כל אדם וכחלק ממדיניות משרד הספורט להנגיש את הספורט לספורטאים מיוחדים בדגש על הפריפריה. אנחנו רואים חשיבות רבה בקידום הפעילות ובהנגשתה לספורטאים המיוחדים ומברכים את ההירתמות של הרשויות בצפון המשתפים פעולה בפרויקט חשוב זה. אין לי ספק שהאירוע המשולב, המיוחד והמבורך הזה ישתלב בצורה מושלמת עם יופיו של הצפון הירוק ותושביו המגוונים.

שרון לוי בלנגה, מנכ"לית "ספיישל אולימפיקס": ״אני מאושרת וגאה לראות את ההירתמות של הרשויות בצפון ומנהל הספורט לנושא המשחקים הלאומיים. זה מרגש אותי לראות כיצד עושים מאמצים למען ספורטאי ספיישל אולימפיקס. תהיה חגיגה גדולה של ספורט בצפון. חשוב מאוד להנגיש את הספורט והאפשרות לעשות ספורט לכולם, לספורטאים אולימפיים וגם לספורטאים בעלי מוגבלות. אני מזמינה את כולם לימי התחרות כדי לצפות בחבר'ה הגיבורים שלנו ולעודד אותם מהיציעים".

השאר תגובה

דילוג לתוכן