fbpx

מליאת העמותה בהוספיס גליל עליון אישרה את הצטרפותם של נדים חדיד ועודד שוורץ לוועד המנהל

הוועד המנהל בהוספיס גליל עליון החליט לעבות את שורותיו ואישר את צירופם של שני חברי עמותה פעילים. נדים חדיד, חבר עמותה וותיק. אח מוסמך, בעל השכלה וניסיון רב בתחום הסיעוד שהיה אהוד מאוד ואף כונה המלאך בלבן.

נדים חדיד המלאך בלבן

חדיד שפרש לגמלאות לאחר 39 שנות שירות  במרכז רפואי זיו למד נטורופתיה וכיום מנהל קליניקה לרפואה  משלימה בנהריה. כאמור, נדים הינו חבר עמותה פעיל מזה שנים רבות ושימש גם כחבר ועדת הביקורת. בנוסף, הצטרף לוועד עודד שוורץ, משדה אליעזר.

עודד שוורץ עם הבת – מלא נתינה.

שוורץ אמנם לא מגיע מהתחום הטיפולי, אך מגיע עם מוטיבציה גבוהה ולב מלא נתינה. עודד בן למשפחת מגדלי כבשים (גם סוג של טיפול) במושב, ומשמש כמנכ"ל משק שוורץ, המשק הגדול בגליל שהוקם על ידי סבו. בבעלות המשפחה גם מחלבת משק שוורץ המייצרת גבינות בוטיק, מהן זוכה הציבור ליהנות ולטעום בערבי הגאלה. עודד נקשר להוספיס לפני מספר שנים, בעקבות מחלת סבתו ולאחרונה התחזק הקשר עוד יותר בעקבות מחלת אמו. בהמשך לקשר ההדוק החליט עודד להצטרף לעמותה ואף הקים קרן לזכר אמו מרים ז"ל, שכל הכנסותיה מיועדות לתמוך בפעילות ההוספיס.

תגובה אחת

  1. כל הכבוד לכל מי שטורם ולא משנה באיזה צורה ונדים כל הכבוד לך על הנתינה שלך יישר כוח תזכו לעוד שנים לתת ולעזור לאנשים אני כרגע לא בצפת אבל מחזיקה אצבעות

השאר תגובה

דילוג לתוכן