fbpx

נלכדה נהגת שתויה שסיכנה נהגים בקטע הכביש ממירון לכפר שמאי – תוצאת בדיקת הינשוף: 860 מיליגרם

אזרחות טובה של נהגת מהאזור עם דיווח מהימן הביא ללכידת נהגת בת 33 מאחד מכפרי הגליל שנהגה בכביש 866 בשעת לילה מאוחרת תחת השפעת אלכוהול תוך כדי שהיא מסכנת את עצמה ואת הנהגים שממול בקטע שבין מירון לכפר שמאי.

צילום: משטרת ישראל.

הנהגת המדווחת למוקד המשטרה הייתה עם מכוניתה מאחורי מכונית הנהגת השתויה והבחינה שהרכב מזגזג ולא פעם נכנס למסלול הנהיגה שממול וגרם לא פעם לנהגים להסיט את רכבם על מנת למנוע תאונת דרכים. בסמוך לכפר שמאי ארבה ניידת עם שני מתנדבים ממשרד התנועה בצפת ועצרו את הנהגת לא לפני שערכו לה בדיקת ינשוף. כבר במהלך בדיקת המסמכים הבחינו השוטרים שמהרכב ומהנהגת נידף ריח חריף של אלכוהול. השוטרים המתנדבים של התנועה ביצעו לנהגת בדיקת ינשוף ממנה עולה כי רמת האלכוהול לנהגת הסוררת היה מעל המותר. בבדיקה הראשונה באמצעות הינשוף נמצא שריכוז האלכוהול בדמה עמד על 860 מיליגרם שהוא גבוה מאוד ומעל המותר. בבדיקה נוספת שנעשתה דקות ארוכות לאחר מכן נמצא שריכוז האלכוהול הוא פחות מ-700 אך עדיין גבוה מהמותר.

בישראל מוגדרת נהיגה בשכרות כמצב בו ריכוז האלכוהול בדם הוא מעל 0.05% (50 מיליגרם אלכוהול ל-100 מיליליטר דם). בבדיקה במכשיר ינשוף, אדם נחשב בגילופין אם נמצא שיעור של 250 מיקרוגרם אלכוהול בליטר אוויר שנשף. הנהגת לצידה בעלה שישב לידה הועברו אחר כבוד לתחנת צפת על מנת להתפכח. כמו כן הרכב הוחרם ורישיון הנהיגה נשלל ל-30 יום.  

במשרד התנועה בצפת שיבחו את התנהגות הנהגת שהבחינה בנהיגה המסוכנת ודיווחה ראשונה למשטרה. "זה אחד המקרים שאפשר להגיד בבטחון מלא שנמנע אסון כבד. ללא עירנות אותה נהגת ופעולה מהירה שלנו, זה יכול היה להיגמר רע מאד לא רק עבור הנהגת אלא גם למשתמשי דרך אחרים", אמרו בתחנת צפת.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן