fbpx

עיר הנופש באטומי פותחת שעריה לישראלים – נחשבת לבטוחה ונקייה מקורונה

אמצעי הזהירות שננקטו על ידי ממשלת גאורגיה בחסימת וירוס הקורונה התבררו כיעילים ביותר ואיפשרו לגאורגיה לחדש את התיירות המקומית החל מ -15 ביוני הקרוב ולפתוח את גבולותיה למטיילים בינלאומיים החל מה -1 ביולי.

עיר החוף המדהימה באטומי הרחוקה מישראל בשעתיים של טיסה הייתה יעד מועדף אצל ישראלים רבים עד פרוץ המגיפה. הגאורגים החביבים רוצים להחזיר לרחובותיה ואתריה את הישראלים. ערי התיירות בגאורגיה, טיביליסי ובאטומי נחשבות באירופה כערים בעלי התחלואה הנמוכה ביותר והיא ממוקמת במקומות האחרונים ביבשת הארופאית במספר הנדבקים. לאור הממצאים המצויינים שעמדו בכל הקרטריונים המחמירים של ארגון הבריאות העולמי וארגון התיירות העולמי (WTO) החליטו אנשי התיירות של הרפובליקה האוטונומית של אג'ריה שזה הזמן לפתוח את התיירות בעיקר לתיירים מארצות שהתגברו על הנגיף כדוגמת ישראל.

במחלקה לתיירות ונופש בבטומי מודעים לכך שהתחרות לליבו או לכיסו של התיירים הוא קרב קשה, אך הם מוכנים לעמוד באתגר לרצות את האורחים במיוחד מישראל – הנחשבים כקהל יעד טוב. התייר הישראלי יהנה מאוד בבטומי הנקראת גם פנינת הים השחור. חיי הלילה בבטומי הכוללת מועדונים, פאבים, מסעדות חיה ובועטת בכל ימות השנה. הישראלים יתמוגגו מנחת מיופיה של העיר המתחדשת בה יש מזרקות רבות חלקם אף מרקדות. כמובן שאף אחד לא יוותר על השופינג ( בקניונים או בשוק המקומי) ובתי הקאזינו ( מבחר מטורף). בבטומי ישנם אטרקציות רבות והמון מקומות שחובה לבקר בהם, כמו הגן הבוטני של באטומי ממוקם כתשעה קילומטר צפונית לעיר, על מצ'וונה קוטצ'חי, הכיפה הירוקה, המשקיפה על הים השחור. 

ההיסטוריה העשירה, האטרקציות התיירותיות המרתקות ושדרות בטומי היפהפיה, הנמתחת לאורך קו החוף והיא אחת הארוכות באירופה ילהיבו את המבקרים, שלא נדבר על המטבח הגיאורגי העשיר והטעים. לאן שלא תגיעו ומכל מקום שתגיעו הגאורגים מבטיחים שתתקבלו בברכה על ידי אירוח לבבי שלא נתקלתם בו קודם לכן. זה הזמן להכין לעצמכם טיול ליעד חדש ובטוח, להכיר תרבות וטעמים ייחודיים. באטומי מחכה לכם בבטחה.

השאר תגובה

דילוג לתוכן