על גגות (מגדלי) תל אביב

צילום freepik

תל אביב-יפו, המטרופולין הגדולה של ישראל, משתרעת על מישור החוף ומהווה את המרכז התרבותי, הכלכלי והחברתי של המדינה. היסטוריה לצד ארכיטקטורה מודרנית, אומנות לצד חיי לילה תוססים, קולינריה בינלאומית ומרכזי תרבות ופנאי רבים, כל אלה הופכים את תל אביב לאחת הערים המבוקשות ביותר למגורים בישראל. העיר השוקקת חיים הזו, היא מקור משיכה לתיירות פנים ותיירות חוץ. חו"ל זה כאן.

תל אביב נחשבת לעיר צפופה, אך אף על פי כן היא מציעה לתושביה שטחי פארקים ציבוריים רבים, לצד החיים האורבניים. בצפון העיר, במרכזה ובדרומה קמים פרויקטים חדשים עם הפנים קדימה ובדרך להתחדשות עירונית.

מי שאי פעם חיפש דירה להשכרה בתל אביב יודע שזה בערך כמו לחפש חנייה. זה עלול לקחת המון זמן, כך שאם אתם מחפשים לרכוש דירה בתל אביב באחד הפרויקטים החדשים, מומלץ לפנות למתמחים בנדל"ן כי מרוב פרויקטים לא רואים את הבניין. פרויקטים חדשים בתל אביב מתרחשים בכל רגע נתון, לא משנה היכן תבחרו להניח את האצבע על המפה- בטוח שיש שם פרויקט חדש בהתהוות או בבניה או כזה שנמצא בשלב שלקראת היתר בנייה. אגב, לפעמים רכישת דירה בפרויקט חדש הנמצא בשלב הזה- לקראת היתר בניה, ישירות מהיזם, תהיה משתלמת וחסכונית יותר.

הסוד לביקוש הגבוה של מגורים בעיר תל אביב טמון ביכולת שלה לענות על צרכיו של כמעט כל אדם. שכונות עם תחושת קהילה, איכות חיים, מערכת חינוך מובילה, עירייה הפועלת לרווחת תושביה, וגם אלו המחפשים חיי משפחה שקטים ושעדיין רוצים ליהנות מהחיים הסוערים שהיא מציעה, לכולם יש מקום. 

הקמת הרכבת הקלה שתביא אתה מהפיכה תחבורתית במרכז, מביאה אתה גם גל בנייה של פרויקטים חדשים בתל אביב אשר יקומו לאורכו ולרוחבו של מסלולה. אחד מהם יהיה בדרך השלום אשר תשנה את פניה בשנים הקרובות, במסגרת ההתחדשות העירונית והוא כולל בנייה של ארבעה מגדלים חדשים עם 180 יחידות דיור במקום 72 שקיימות היום ויכלול גם שטחי מסחר.

גם דרך יגאל אלון עתידה להתחדש בפרויקט ענק הכולל שני מגדלים רבי קומות וישמשו לצורך משרדים ודירות.

לא רק מגדלים לעשירים יש בעיר, פרויקט שוק העלייה שאמור להסתיים בקרוב, יציע 164 דירות ברות השגה בבניינים נמוכים ויעניק חיים חדשים לשוק הישן והמוזנח שהיה שם.

רשימת הפרויקטים החדשים בתל אביב ארוכה כמו הפקקים המאפיינים את העיר: פרויקט נוגה 1, בשכונת נוגה המבוקשת ביפו הנמצאת במרחק הליכה מהים ומנווה צדק הציורית, יציע 64 יחידות דיור חדשות. פרויקט חדש בכפר שלם, שכונה שנמצאת בצמיחה ומושכת אליה משפחות צעירות, יציע כ-90 דירות להשכרה לטווח ארוך וזה עוד מבלי שהזכרנו את הפרויקטים החדשים בצפון תל אביב. 

לא נרדמת תל אביב, כי כל הזמן בונים בה וזה מרעיש.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן