צפת: מתחסנים ומקבלים 4,000 שח לכל כיתה

40,000 ₪ לכל בית ספר, 4000 ש"ח לכל כיתה צפת יוצאת למבצע עידוד חיסונים חסר תקדים בקרב בני הנוער, בשיאו ייפתח מחר (שלישי 16:00-20:00) מתחם חיסונים (תוך הקפדה על הנחיות) עם J.D ,עמדות אינסטגרם לצילום ופינות "סתלבט" לבני הנוער.
כל בית ספר, ש90% מתלמידיו יתחסנו יקבל 40,000 שקלים לטובת פעילות תלמידים, או חידוש ציוד לבני הנוער. בנוסף, כל כיתה בה יתחסנו 90% מתלמידיה תקבל 4000 שקלים לטובת גיבוש חברתי, טיולים או כל דבר אחר שתבחר הכיתה.
נתונים עדכניים מצביעים כי 70% מבני הנוער ברחבי הארץ לא מתחסנים בשל חשש מתופעות לוואי של החיסון ובשל אי וודאות ביעילות החיסון. לאחרונה החלה עיריית צפת במסע הסברה אינטנסיבי להפגת חששות בני הנוער ועידוד התחסנות. מחר, במסגרת פתיחת מתחם חיסונים לבני הנוער תתבצע הסברה ייעודית להפגת חששות והתלבטויות בקרב הנוער ועידוד חברתי להתחסן.
"נשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה להגדיל משמעותית את מספר המתחסנים בקרב בני הנוער. הנזקים הכלכליים בעקבות סגירת מוסדות חינוך גדולים פי כמה מהסכומים אותם נחלק לכיתות ובתי ספר. אנחנו פועלים בשני מישורים- הפגת חששות של בני הנוער ועידוד חברתי להתחסן", אמר שוקי אוחנה, ראש עיריית צפת.
נתונים עדכניים מצביעים כי 47% (כולל מחלימים) מקרב בני הנוער בצפת התחסנו. כעת, המטרה להכפיל את מספר המתחסנים באמצעות סל הטבות לכל בית ספר ולכל כיתה, תוך מסע הסברה להפגת חששות.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן