רונן מרדכי גרין על היתרונות בהשקעות נדל"ן בפריפריה ולא בערים הגדולות

האם כדאי להשקיע בנדל"ן בפריפריה? יזם הנדל"ן המסחרי, רונן מרדכי גרין, עם הסברים לגבי כדאיות ההשקעה בנדל"ן בפריפריה ואפשרויות ההשקעה השונות.

ניצול הזדמנויות: רונן מרדכי גרין על היצע מול ביקוש

צילום: רונן מרדכי גרין- השקעות נדל"ן (pixabay)

משקיעים רבים עוברים להשקיע בנדל"ן עקב תשואה מניבה גבוהה ויציבה, המרכז והמטרופולין בישראל מכילים בתוכם את ליבת הפעילות העסקית וכן צפיפות עירונית עם נכסי מגורים יקרים.
השקעה בנדל"ן למגורים תצריך מכם הון ראשוני גבוה ונדל"ן מסחרי תצריך מכם הון ראשוני גבוה אף יותר, כל סוגי הנדל"ן יצריכו מכם בדיקות מקיפות והתייעצות עם מומחים שונים בהתאם לסוג ההשקעה – ככל שתחפשו נדל"ן להשקעה במרכז הארץ, כך רמת הקושי של הפרמטרים הבסיסיים להשקעה בנדל"ן יהפכו להיות קשים ומאתגרים יותר, כמו כן גם ההיצע תקטן והאפשרויות להשקעה יהיו מורכבות ויקרות.

יזם הנדל"ן המסחרי-תיירותי, רונן מרדכי גרין, רואה בהשקעה בנדל"ן במרכז כהשקעה מורכבת, מאתגרת ויקרה שאינה מתאימה למרבית המשקיעים: "צריך להסתכל על הזדמנויות ההשקעה כאל אזור דייג, המשקיעים הם הדייגים שמחפשים את אזור הדייג המניב ביותר עבורם, השקעה בנכס למגורים ובמיוחד נכס למסחר במרכז הארץ, כלומר מרכז הביקושים עם היצע יחסית נמוך, משמעותה ניסיון לדוג דג גדול ויקר שיצריך מכם זמן רב של למידה ובדיקות והון ראשוני גבוה במיוחד כדי לאתר דגים גדולים מאוד. כך גם בנכסים, לנסות לאתר נכס למגורים או נכס מסחרי במרכז הארץ ובמיוחד באזורים כמו תל אביב, זה בדיוק כמו לנסות לדוג דג יקר, נדיר וגדול ואם אין באפשרותכם היכולת הכלכלית, הידע והמשאבים הדרושים כדי להתמודד עם השקעה גדולה, כך תתקשו להשקיע בנדל"ן במרכז הארץ. כדי להתמודד עם האתגר, משקיעים רבים שמעוניינים להשקיע בנדל"ן מחפשים הזדמנויות רבות בדרום הארץ ובמרכזי הפריפריה".

נכס מסחרי או נכס למגורים: השקעות נדל"ן בפריפריה בעלייה מתמדת

משקיעים רבים נמשכים אל עמדות הכוח והכסף הרב ונוטים להזניח את האפשרויות הטובות בפריפריה, אזור הפריפריה שוקק חיים ופוטנציאל הצמיחה באזורים רבים הוא גדול.
בתחום נדל"ן למגורים, כבר מספר רב של שנים שאנשים בוחרים נכסים שונים בפריפריה הישראלית בעלי פוטנציאל תשואה משמעותי, נכסים שיכולים לעלות את ערכם באופן משמעותי תוך מספר שנים.
בתחום נדל"ן מסחרי, הפריפריה היא קרקע פוריה להשקעות, כאלו שיהפכו להיות "האחות הקטנה" של המרכז או לעיתים "אחות מתחרה" לביקושים.

רונן מרדכי גרין ממליץ לכם שלא לוותר על ההזדמנויות בפריפריה: "המטרופולין יכול לסנוור אתכם, בעוד שאתם תחלמו או רק תבדקו על השקעה בנכס למגורים או נכס מסחרי במרכז, משקיעים חכמים רבים ימצאו בפריפריה השקעות פשוטות ומהירות יותר ויתחילו להניב תשואה גבוהה ויציבה".
ומה לגבי אפשרויות ההשקעה? רונן מרדכי גרין מסביר: "בתחום הנדל"ן המסחרי, מלבד מלונאות, משרדים, קניונים וחניות מסוגים שונים ניתן לנצל את השטחים הריקים הרבים של הפריפריה כדי להגדיל ראש ובהתאם לייעוד הקרקע לחשוב בחיוב על השקעה או הקמה של מחסנים ומרלו"גים ואפילו חוות שרתים".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן