fbpx

השלבים הנכונים בשיפוץ הבית

הרבה אנשים יוצאים למסע של שיפוצים כאשר המטרות שלהם שונות ומגוונות. יש אנשים שעושים את זה כי חשוב להם להגדיל את הסלון בבית. יש כאלה שרוצים לחלק את הבית ליותר חללים כדי לאפשר לילדים שגדלו יותר פרטיות בחדרים משלהם. לא באמת מהי הסיבה לשיפוצים. מה שחשוב להבין הוא שאם לא משקיעים בהכנה נכונה ולא נעזרים באנשי המקצוע בתחום הזה של עיצוב פנים, התוצאות לא תמיד תהיינה מוצלחות. גם אם נדמה לכם שאתם כבר יודעים טוב מה אתם רוצים ואין כמוכם מי שמכיר את הבית שלכם ואת הצרכים שלכם, עדיין אתם עשויים למצוא את עצמכם מול בעיות שונות במהלך הבניה מה שיותיר אתכם עם תוצאות לא מוצלחות. הניצול של השטח לא יהיה נכון, התאורה הטבעית בבית לא תהיה מספקת ובאופן כללי כל השיפוץ לא יוכל להיות הכי מקצועי.

לפני שיוצאים לדרך

אז ברור שלצורך ביצוע שיפוצים אתם זקוקים לכמה וכמה אנשי מקצוע מומחים. אתם חייבים להיעזר בקבלן, אתם צריכים אדריכל, אתם זקוקים למהנדס ואתם צריכים את האנשים שיבצעו בפועל את העבודה.

לפני הכול מומלץ שתפנו אל מעצב פנים שיעשה עבורכם את תוכניות העבודה. אתם לא יכולים לעשות כלום לפני שברור לכם מה הולך להיות ומה אתם רוצים לעשות. רק אחרי שכבר ישבתם עם מעצב פנים תוכלו להתקדם הלאה ולפנות לקבלן. כאן חשוב גם כן לשים לב כי קבלן זה לא איש מקצוע שבוחרים רק מתוך הסתמכות על הכותרת שהוא קושר לעצמו כקבלן. חובה לבדוק ולברר האם מדובר באיש מקצוע מוסמך וכזה שרשום בפנקס הקבלנים. על פי חוק רישום קבלנים, רק קבלן רשום יכול לבצע את העבודה והוא איש המקצוע עליו תוכלו לסמוך.

חשוב להבין שכל התחום הזה של בנייה הוא תחום די פרוץ. יש הרבה שיפוצניקים המציעים ביצועים חובבנים של עבודות בנייה שונות כאשר רק אחרי שמתחילים להיכנס לעובי הקורה מגלים כמה הרשלנות היא זו שמנהלת אותם.

בגלל שהמצב הוא כזה, חובה לפנות אל אנשי מקצוע מומחים ששמם הולך לפניהם ויש להם מוניטין ושם טוב בשוק.

עיצוב פנים – יורדים אתכם לפרטים הקטנים

כל התחום הזה  של עיצוב פנים תפס תאוצה רבה בשנים האחרונות. כיום כמעט ואין מי שבונה בלי ליווי וייעוץ של מיצב פנים. מעצב הפנים מתכנן עם הלקוח את כל הפרטים . אם זו חלוקה מחדש של החלל ואם זה פיזור נכון של מערכת מיזוג האוויר. מעצב הפנים ירד עם הלקוח עד לפרטים הקטנים בהתאם להרגלי החיים שלו. כך שכל מתג בבית וכל נורה תהיה ממוקמת בנקודה הנכונה ולכל חפץ, לכל פריט ולכל רהיט יהיה המיקום המדויק והמתאים לו.

לסיכום, אף פעם אל תוותרו על ליווי מקצועי שיתנו לכם ראש שקט ובטוח.

השאר תגובה

דילוג לתוכן