שמן זרעי רימונים מופק מפרי הרימון שגדל בארץ כבר לפני כ-4000 שנה וידוע כאחד משבעת המינים בהן נתברכה ארץ ישראל. עוד מימי קדם, נודע פרי הרימון כבעל סגולות מרפא מיוחדות.

שמן זרעי רימון. צילום: פלוראז׳

שמן זרעי הרימונים נחשב מצרך נדיר ויקר להפקה, בשל העובדה כי נדרשות כמויות גדולות של זרעים בכדי להפיק ממנו שמן המופק מקליפת הזרע.
לשמן זרעי הרימון ישנה היכולת להגביר את מנגנוני ההשמדה העצמית של תאי סרטן ובמיוחד של תאי סרטן השד. עוד נמצא כי אחוזי ההרס של התאים ההרסניים היה בשיעור של 56%. בנוסף, נמצא כי לרימונים סגולות של טיפול הורמונלי חלופי.
בשמן זרעי הרימונים ריכוז גבוה של GAMA-TOCOPORAL,זהו מרכיב חשוב במניעת מחלת הסרטן ובמיוחד במניעה מול סרטן השד.
פרי הרימון מכיל שלל של נוגדני חמצון המפחיתים את מידת החמצון של הכולסטרול, ומונעים את יצירת הרובד הטרשתי הסותם את כלי הדם וגורם למחלות לב ולשבץ הלב. עוד מסייע שמן הרימון בהפחתת לחץ דם, הורדת הכולסטרול הרע, מאזן את רמת הסוכר בדם, עוזר במניעת זיהומים נגיפיים ובקטריאליים, מסייע בהאטת אובדן סחוס בעקבות דלקות פרקים וכן עוזר נגד שלשולים ותולעים במעיים. כאמור שמן רימונים מכיל ריכוז גבוה של נוגדני חמצון, זאת בשל חומצה ייחודית – PUNICIC ACID הנמצאת בשמן הרימונים בריכוז גבוה מאוד. חומצה זו מצויה בריכוז גבוה בתוך זרעי רימונים,וכמעט שאינה נמצאת בזרעים אחרים, והיא נחשבת לאחת מחומצות השומן המועילות ביותר שקיימות בטבע.
עוד מכיל שמן זרעי הרימונים ערכים גבוהים של ברזל ואומגה 3, ובכך תורם לחיזוק המערכת החיסונית .
שמן זרעי הרימון עוזר בהאטת תהליכי הזדקנות העור, מסייע בהגברת גמישות בעור, מחדש ומאחה רקמות, משקם כוויות, ממריץ מחדש ומעודד צמחיה וגדילה של תאי אפידרמיס, ומסייע בעיכוב והפחתת קמטים. השמן גם מסייע בהבהרת כתמי עור ובטיפול בצלקות, מחייה את העור על ידי עידוד התחדשות של תאי עור,מביא למראה רענן, עוזר בטיפול בבעיות פיגמנטציה בעור,וכן מכיל קולגן, שעוזר לעורנו להיראות בעל נפח רב יותר. בנוסף לכל אלה,שמן זרעי הרימון יכול לסייע בטיפול הורמונלי בגיל המעבר, בבעיות אונות לגברים ,בשיפור הזיכרון וכן בטיפול נגד טחורים. יתרונות אלו מציבות את שמן זרעי הרימונים למעמד של מוצר נחשק ויוקרתי בתעשיית הרפואה המשלימה, ובתעשיית הקוסמטיקה והטיפוח.

ניתן לרכוש את שמן זרעי הרימון בחנויות המתמחות בתחום הרפואה המשלימה כדוגמת אתר פלוראז׳ המספק מגוון מוצרים עם משלוח עד הבית


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן