fbpx

תו סגול בתאגיד המים פלג הגליל – קבלת קהל באמצעות זימון תורים בשיחת חינם או דרך האתר

זמן קריאה מוערך: 2 דקות

בהמשך להחלטת הממשלה להחזיר את המשק ל"שגרת פעילות קורונה", תאגיד פלג הגליל נערך לפתוח את מחלקות שרות הלקוחות והגביה באופן הדרגתי ובהתאם להנחיות ה"תו הסגול". "אנו נדרשים למשנה זהירות ולהימנע עד כמה שניתן מהתקהלויות, במרכזי שרות הלקוחות והגבייה." נמסר ממנהלת שירות לקוחות בתאגיד.  

החל מראשית השבוע כהמשך שמירה על רציפות השירות ושמירה על בריאותכם ולמנוע המתנה בתור, קבלת שירות במשרדי שרות הלקוחות והגבייה תתאפשר לאחר תיאום מראש בימים ובשעות הפעילות הרגילות באמצעות זימון תורים, שרות חדש אותו אנו משיקים: מענה אנושי – שיחת חינם 1800550050 בין השעות 08:00 -15:00 שלוחה מס' 3  – זימון תורים ו/או באתר הבית www.peleg-hagalil.co.il זימון תור 24/7 .

התאגיד מיישם את הנחיות משרד הבריאות בנושא "התו הסגול" אשר דורשות בין היתר, בטרם כניסה למשרד: לתשאל את הנכנסים, למדוד חום, כמו כן קיימת חובה על עטיית מסכה ושמירה על ריחוק פיזי של מעל לשני מטר. לדברי מנכ"ל התאגיד, רו"ח אדי שוסב: "תאגיד פלג הגליל פועל ללא לאות לשיפור השירות והנגשתו למען רווחת התושבים. אנו שמים לנגד עינינו תמיד את טובת התושבים, נמשיך לפעול לשיפור השירות והנגשת המידע ללקוחותינו כך שיוכלו לקבל מהתאגיד מענה בדרך האפקטיבית והנוחה ביותר עבורם, תוך חסכון של זמן יקר ומשאבים. אני מאחל לצרכני התאגיד גם בימי שגרה ובמיוחד בעת הזו "בשגרת קורונה" בריאות טובה.

לרשותכם מוקד  1800550050 שיחת חינם  שלוחה מס’ 1 בירורים ותשלומים בימים א'-ה'   08:00-20:00 ,    בימי ו' וערבי חג 08:00-12:00. שלוחה מס' 2  – מוקד דיווח תקלות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע . אתר הבית  www.peleg-hagalil.co.il.

גיליון השבוע
מופץ בעשרות ישובים משנת 1986 לפרסום 04-6971469

69 מתוך 72 הנדבקים בקורונה מצפת החלימו – אוחנה קורא לתושבים להקפיד על ההנחיות

זמן קריאה מוערך: < 1 דקה בשעה שבמשרד הבריאות חוששים מהתרופפות המשמעת, מה שגרם לעלייה במספר הנדבקים ברמה הארצית, בצפת מרוצים מהמספרים. עד כה נדבקו בצפת 72 חולים ומעל שבועיים לא

קרא עוד »
דילוג לתוכן