fbpx

תקשוב הקימה מוקדי שרות ומכירה בצפת – מגייסת מאות עובדים

דחיפה משמעותית במיוחד קיבלה העיר צפת לאחר שראש עיריית צפת שוקי אוחנה יזם את הבאת חברת תקשוב המגייסת בימים אלו מאות עובדים חדשים בעיר.

אוחנה נפגש עם אסי דיין המשנה למנכ"ל תקשוב והצוות הבכיר בחברה וסיכם על עדיפות לתושבי העיר צפת וכן הבטחה של אופק התקדמות מקצועי לעובדים בצפת. תקשוב הינה חברת השרות הגדולה והוותיקה בישראל, נוסדה בשנת 1996 ומעסיקה כיום 7500 עובדים בפריסה ארצית ב 34 אתרים, כאשר הכניסה לצפת מהווה את הנקודה הצפונית ביותר של החברה המפעילה מוקדי שרות, מכירה, מידע ותמיכה טלפונית עבור למעלה מ- 100 לקוחות במשק הישראלי, מהמגזר העסקי והציבורי.

החברה פועלת כעת במבנה זמני ובחודשים הקרובים תעבור לאזור התעשייה בצפת שם משלימים בימים אלו את בניית 'הפסנתר' שיעניק לעובדים חוויית תעסוקה ושירותים מתקדמים מעניקה שירותים בין היתר למוסד לביטוח לאומי. בימים אלו מעסיקה החברה בצפת כ-300 עובדים ובכוונתה לגייס עוד 300 עובדים נוספים.

חברת תקשוב הינה חברה מובילה בגיוון תעסוקתי, בכל אתרי החברה ניתן לראות פסיפס אנושי המאפיין את כל חלקי החברה הישראלית. כמו כן החברה דוגלת בשילוב עובדים עם מוגבלויות (פיזיות, נפשיות, ושכליות) ותשמח לקלוט גם עובדים כאלה בבירת הגליל. "אנחנו יודעים לעשות את ההתאמות הנדרשות עבור כל עובד, ולכבד אותו באשר הוא מתוך אמונה שעובד שמרגיש נוח ובטוח במקום עבודתו יגיע בכל בוקר מחדש עם מוטיבציה" מציינים בחברה.

ראש עיריית צפת: "מדובר בחברה איכותית המעניקה מעטפת מלאה לעובדים, תנאי העסקה משופרים ואופק של התקדמות והתפתחות. תושבי צפת פעלנו רבות על מנת לאפשר את קליטת החברה בצפת בשביל לייצר עוד מאות מקומות תעסוקה במשמרות המותאמות לכולם- החל סטודנטים, צעירים ובוגרים, משרות אם, בעלי מוגבלויות וכל אדם החפץ בתעסוקה מסוג זה, זה הזמן להצטרף!".להצטרפות ניתן להשאיר פרטים לעיריית צפת במייל: [email protected] או בטלפון- 046927405

השאר תגובה

דילוג לתוכן