fbpx

אורט תנהל את התיכונים בקרית שמונה – תשקיע 2 מיליון שקלים בשנת הלימודים הבאה

רשת אורט ישראל תחליף את רשת דרכא בניהול בתי הספר התיכונים בקרית שמונה, כך סוכם בפגישה שנערכה היום (חמישי) בין ראש העיר אביחי שטרן, סגנו ומ"מ ראש העיר אופיר יחזקאלי וצוות הרשות לבין מנכ"ל רשת אורט ישראל צביקה פלג והנהלת הרשת.

במהלך הפגישה שנערכה בבמתחם הסטארטפים XLR8 (אקסלרייט) דנו הצדדים בדרכים לשיתוף פעולה פורה בין כל גורמי החינוך כדי להעניק את הטוב ביותר לתלמידי בתי הספר התיכוניים בקריית שמונה. מנכ"ל רשת אורט ישראל וצוותו הציגו את חזון הרשת ואת כוונתם להפוך את בתי הספר  התיכוניים בעיר למובילים.  נקבעו פגישות המשך בין צוותים מקצועיים משותפים לרשות ולאורט כדי לקבוע יעדים ומטרות ולהכין תוכנית תלת שנתית לקידום. עוד בטרם יתקיימו הישיבות המשותפת החליט מנכ"ל אורט ישראל להיענות בחיוב לבקשתו של ראש העיר ולהשלים את התקציב החסר לשדרוג מסלול אתלטיקה בבית הספר דנציגר בעלות של כמיליון שקלים.

בנוסף בישר מנכ"ל רשת אורט כי הרשת תשקיע בשנת הלימודים הבאה בבתי הספר התיכוניים בעיר 2 מיליון שקלים. מדובר בסכום גבוה מההשקעה עליה התחייבה הרשת במכרז (מיליון ו-350 אלף שקלים).
"אנחנו יותר ממאושרים להגיע ולהיות בקריית שמונה ונעשה הכל כדי למנף את בתי הספר בעיר", אמר פלג. "האתגר הוא גדול. אנחנו נקי צוות  משימה מיוחד המשותף להנהגת העיר, הממפה ומעצבת את צרכי ויעדי החינוך. נטמיע את המודל ההוליסטי, נחשוף את התלמידים לעולם המדע והטכנולוגיה, נערב את תעשיות ההייטק באזור וזו רק ההתחלה".

ראש העיר אביחי שטרן: "מאוד התרשמנו מהחזון של רשת אורט ומהצוות המדהים שלה. מדובר באנשים חדורי מוטיבציה שמאוד רוצים להצליח ולקדם יחד איתנו את מערכת החינוך בקריית שמונה. מאחל לכולנו בהצלחה. ניהול בתי הספר שלנו נמצא בידיים טובות וזה מה שחשוב". סגן ומ"מ ראש העיר אופיר יחזקאלי: "אנו שמחים מאוד על כניסתה של רשת אורט המביאה עמה עומק חינוכי ויכולות מרשימות בתחומי מדעים וחדשנות וצוות מקצועי ומסור. בימים הקרובים נקיים מפגשי עבודה מקצועיים עם מנהלי בתי הספר והמורים ועם הנהגת ההורים, נקיים ערב חשיפה להורים ונחל בהליך העברת מקל מסודרת לאחר החתימה על החוזה. התיכונים בקריית שמונה הם הלב הפועם של העיר והעתיד של העיר ואנו רואים חשיבות רבה בחינוך ושמחים על השותפות החדשה עם רשת אורט".

השאר תגובה

דילוג לתוכן