אחסון אתרים: המדריך המלא לחיסכון עלויות האחסון

צילום pixabay/bl

פתיחת עסק מקוון זה אינו דבר של מה בכך. לעסקים מקוונים ישנן עלויות בלתי נמנעות, כמו הקמת חשבון דואר אלקטרוני, בניית אתר אינטרנט ורכישת שם דומיין. אתם לא לבד אם אתם תוהים כמה עולה לאחסן ולבנות אתר אינטרנט. יש הרבה מידע מטעה בחוץ על אחסון אתרים. מדריך זה יבהיר מה אתם צריכים (ולא צריכים) בעת יצירת האתר הראשון שלכם. בנוסף נצרף למדריך זה טיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף על אחסון האתר עוד היום וגם לאורך זמן.

מדוע עלויות אחסון אתרים כה חשובות?

עלויות אחסון הן שיקול חשוב מכיוון שהן קיימות לכל אורך הזמן עבור האתר שלכם. בתחילת הדרך, חברות אחסון רבות עוזרות על ידי הפחתת עלויות של פתיחת עסק חדש על ידי מתן הנחות קידום מכירות שלהם.

אבל מה קורה כאשר ההנחות הללו פגות תוקף? אתם תשארו עם חשבונות מפלצתיים שלא ציפיתם להם – אנחנו רואים שדפוס זה הנה טעות צרכנית שחוזרת שוב ושוב. זה גם משהו שכמעט כל מי שאנחנו מכירים שבחר לאחסן אתר בהנחה מהותית עבור תקופת זמן מסוימת חווה לבסוף.

משתמשים רבים גם סוגרים חוזים ארוכי טווח מבלי להבין את התנאים וההגבלות, רק כדי שהם יצטרכו להפר את החוזה תוך מספר חודשים.

פעולה זו יכולה בקלות להכפיל או לשלש את עלויות אחסון אתר האינטרנט שלכם ברגע קריטי של צמיחה של העסק שלכם. אף אחד לא רוצה את זה וגם אנחנו לא רוצים את זה, לכן בשבילכם, זו בדיוק הסיבה שיצרנו את המדריך הזה.

אתם גם צריכים להסתכל מעבר לעלות המספרית של חבילת האחסון שלכם – איכות וביצועים יכולים להשפיע על המכירות שלכם בשורה התחתונה, כך שזה לא משהו שאתם יכולים להרשות לעצמכם להתעלם ממנו. האמת הקשה היא שבדרך כלל אחסון אתרים זול יותר לא טוב יותר ויכול להסב נזקים רבים בטווח הארוך.

זמני טעינה איטיים, רק גורם אחד אפשרי של ספקי אחסון זולים יותר, הם יכולים להוביל ליותר הקפצות (כניסות ויציאות מהאתר – bouncing) ופחות המרות  (ירידה של עד 7% בהמרות ליתר דיוק לאתר שנטען למעלה מ-3 שניות).

אז הניסיון לחסוך כמה דולרים בכל חודש לא שווה את זה אם האתר שלכם לא יצליח בגלל מהירויות הטעינה. המפתח לשמירה על עלויות והשפעות החיסכון על איכות האחסון דורשת למצוא את היחס המושלם בין איכות למחיר סביר.

3 טיפים לחיסכון עלויות אחסון אתרים

מומחי אחסון אתרים שלנו זיהו טקטיקות פשוטות שיעזרו לכם להתחיל מיד עם אחסון האתר במחיר סביר. כל אחד יכול ליישם את הטיפים האלו, ללא קשר לרמת המיומנות הטכנית או הניסיון שלו עם אירוח אתרים בעבר.

טיפ מס' 1 – בחר ספק אירוח אתרים עם דירוג גולשים גבוהה

ישנם 330,000+ ספקי אירוח אתרים שונים ברחבי העולם. חקירת כל האפשרויות השונות הללו אינה מציאותית בעליל. למרבה המזל, אין צורך שתעברו את התהליך הזה. צוות המומחים שלנו עשה עבורך את כל המחקרים.

עיין במדריך שלנו לשירותי אירוח אתרים הטובים ביותר כדי למצוא ספק שמתאים לצרכים שלך.

עם תעריפי היכרות החל מ-27 ש"ח+מע"מ לחודש, Vangus היא אחת מספקיות האירוח הזולות והאמינות ביותר בשוק כיום.

בניגוד לספקי אירוח אחרים, העלות הנמוכה של Vangus אינה מתורגמת לביצועים גרועים, והם אף משתמשים באחסון על גבי התשתית היוקרתית של גוגל קלאוד. אפילו תוכנית הכניסה "וורדפרס ג'וניור" יכולה להכיל עד 2,000 ביקורים בדקה אחת במקביל. לוואנגוס יש שרתי קצה של חברת גוגל. המבטיחים שלאתר שלכם יהיו מהירויות טעינה מצויינות וזמני אוויר מעולים.

וואנגוס עוזרים לאבטח את האתר שלכם, להגן מפני התקפות DDoS ומייעלים את האתר שלכם למנועי חיפוש. במונחים של מהירות, ביצועים ואמינות בתעריף סביר, מבחינתינו אין לוואנגוס ספק אירוח שני להם.

בנוסף לחבילות האירוח המשותפות בעלות נמוכה המוצגת לעיל, וואנגוס מציעה שרתים וירטואלים VPS, אחסון אתרים וורדפרס ופתרונות אחסון אחרים כדי לענות על הצרכים של כולם – הכל במחיר סביר.

טיפ מס' 2 – הימנעו מאחסון אתרים "בחינם".

אם אתם רגישים למחיר, זאת יכולה להיות הצעה מפתה לחפש שירות אירוח אתרים בחינם. חיפוש מהיר בגוגל יניב אינספור תוצאות בקטגוריה זו. עם זאת, האופציות המפתות הללו מתבררות כרחוקות כל כך מהמציאות בשל אינספור מגבלות טכניות שמגיעות עם אחסון אתרים בחינם.

עם אירוח בחינם, תמיד יש מלכוד. החברות הללו צריכות להרוויח כסף איכשהו, ובסופו של דבר הן יעשו את זה על חשבונכם.

מארחי אינטרנט בחינם מציגים בדרך כלל מודעות באתר שלכם, מגבילים את תנועת הגולשים שלכם ובדרך כלל מוצאים דרכים לנעול אתכם בחוזה על ידי רכישה של שירות נוסף מהם. בסך הכל, השירותים ה"חינמיים" הללו בסופו של דבר יעלו לכם יותר כסף בטווח הארוך.

אלא אם כן אתם מפעילים אתר דמה לניסוי או סתם משיקים פרויקט אישי קטן שישרת רק אתכם, אל תירשמו לאחסון אתרים בחינם, אנחנו ממליצים להתרחק מזה כמו מאש.

טיפ מס' 3 – סגרו חוזה ארוך

זה אולי נראה מנוגד לכל מה שאמרנו כאן למעלה במאמר. אבל בחירה בחוזה ארוך יותר היא אחת הדרכים הטובות ביותר לחסוך כסף באירוח אתרים.

נניח שאתה מעוניין בתוכנית האירוח המשותפת היחידה של וואנגוס, החל מ-27 ש"ח+מע"מ לחודש. הדרך היחידה להשיג את התעריף הנמוך ביותר היא על ידי התחייבות לחוזה של 12 חודשים ותשלום מראש עבור שנה שלמה כך תוכלו להשיג מ'וואנגוס' חודש אחד במתנה לשלם חודש אחד פחות.

זה הטבע האנושי להיזהר מעסקאות ארוכת טווח. אבל עבור שנה של אירוח אתרים זו ככל הנראה העסקה הטובה ביותר שתמצאו ממארח אתרים המבוסס על תשתיות גוגל קלאוד. העסקה כל כך טובה שאולי תרצה אפילו לשקול לבחור בחבילת אחסון מתקדמת יותר. זה בסופו של דבר יתאים לנפחים גבוהים יותר של תעבורה וישפר את הביצועים של האתרים שלכם.

ספקי אחסון האתרים הטובים ביותר עומדים מאחורי השירות שלהם. וואנגוס מציעה התנסות בחינם ללא צורך באשראי במשך 30 ימים. אז אם תשנו את דעתכם לאחר ההרשמה, אינכם צריכים לתת דין וחשבון לאף אחד.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן