fbpx

אטרקציה חדישה במרכז הקבלה של צפת – חוויה אורקולית דיגטלית על נבואת ספר הזוהר

אחד מאתרי התיירות הפופולאריים בגליל בכלל ובצפת בפרט הינו מרכז הקבלה של צפת. המקום אותו פקדו שורה ארוכה של סלבס, מנהיגים מהארץ והעולם ומאות אלפי תיירים ונופשים, התחדש באטרקציה חדשה שתושק בערב ל"ג בעומר. "מרכז המבקרים- האור הגנוז" – עם חוויה דיגיטלית מדהימה על נבואת ספר הזוהר ביחס לתקופה המודרנית, בה תתאחד החכמה הרוחנית עם חידושי המדע והטכנולוגיה.

במהלך החודשים האחרונים, ניצלו במרכז הקבלה של צפת את ימי הקורונה להקמת אולם הקרנות מיוחד עם מייצג המשלב בין אפקטים, מסרים, סאונד יוצא דופן ופריסת מדיה על מסך מיוחד באורך 5 מטרים היוצרים חוויה ייחודית ומרתקת.בערב ל"ג בעומר, 29.4.21, כאמור, יושק לראשונה המיצג המיוחד שבהפקתו הושקעו מאות אלפי שקלים, החל מהשעה 15:30. בנוסף, תתקיים פעילות מיוחדת במקום לרבות סיור קבלה חוויתי וקסום בסמטאות צפת העתיקה, הילולא מוזיקלית, תצפית והדלקה ראשונה של ל"ג בעומר על גג מרכז הקבלה מול הרי מירון וציון רבי שמעון בר יוחאי, מחבר ספר הזוהר.

איל רייס, מנהל מרכז הקבלה של צפת: "אנו נרגשים להשיק את מרכז המבקרים החדש שיהווה חלון לעולם הקבלה בפרספקטיבה חדשנית המעצימה את שגרת החיים, תוך שילוב של (Wellness)  – וולנס רוחני, מדע וטכנולוגיה. במרכז הקבלה של צפת מתמחים בהנגשת עולם הקבלה לציבור הרחב בארץ ובעולם, באופן חוויתי ופתוח בספר הזוהר נכתב על תקופתנו:  'במאה השישית לאלף השישי ייפתחו שערי החכמה למעלה, ומעיינות החכמה למטה, והעולם יתקן לעלות אל האלף השביעי'. נקבל את ל"ג בעומר מול ציון הרשב"י והרי מירון עם חוויה מעצימה של חיבור הקבלה לחיים בתקופה החדשה'".

השאר תגובה

דילוג לתוכן