איזה כיף יש לי בת בבטן!

צילום pexels/bl

נכנסת להיריון בשעה טובה ואת מתחילה את המסע המרתק של הבאת חיים לעולם. בשלושת החודשים הראשונים עוד אין אפשרות לדעת מהו המין של העובר אבל לקראת שבוע 20 כבר תוכלי לקבל תשובה שהיא כמעט בטוחה. נכון, עדיין תצטרכי לחכות לסקירה המאוחרת כדי להיות בטוחה אך עדיין רוב הבדיקות המוקדמות כמעט ולא מפספסות, כך שאפשר אפילו להתחיל להתרגש. אם רצית מין מסוים, למשל בת, וגילית שזה בדיוק מה שאת מצפה לו השמחה כפולה. לפניך כל הסיבות שבגללן הכי כיף שיש לך בת בבטן.


מינימי קטנה
אחד הדברים הכי מהנים שיש הוא לגלות שהילדה שלך דומה לך כשתי טיפות מים. ממש כמו להסתכל במראה. היא נראית ממש כמוך כשהיית ילדה קטנה. אותו אף כפתור, אותו חיוך שובה, אותו שיער ומבט בעיניים. כשהיא תגדל את והיא תהפכו לחברות הכי טובות. אולי יהיו כמה ויכוחים או מריבות בדרך, כפי שקורה ביחסים בין אנשים וגם עם בני משפחה, אך כשהיא תגדל קצת יותר אתן ללא ספק תהיו בסטיז.


השם הכי מיוחד
כמו כל הורה גם את בוודאי תרצי להעניק לבתך שם מיוחד שאהוב עליך ושיתאים לה. ישנן נשים המשקיעות חודשים רבים במחשבה על שמות לבנות עד שהן מוצאות את השם הנכון, וישנן כאלו שממש מרגישות את השם מיד ויודעות כיצד יקראו לנסיכה הקטנה שלהן. גם אם לא מצאת שם לפני הלידה, אל תחששי, בסוף תבחרי בשם שיהיה בדיוק השם המושלם עבור הבת שלך.


משחקות ביחד
אחת ההנאות הגדולות ביותר היא לצפות בביתך הקטנה מתנהגת כמו ילדה גדולה. שמה שמלה שלך על עצמה, וגם נעלי עקב. צועדת ברחבי הבית ממש כמו גדולה. ודאי שיהיו לה תכשיטים משלה עגילים, צמידים, טבעות ושרשראות מפלסטיק שהיא יכולה לענוד ולהתגנדר ממש כמוך. סרקי את שערה ועשי לה תסרוקת יפה. אם יש לך שולחן משחק וערכה של תה או מטבח קטן אתן יכולות לשחק ביחד, את תזמיני ממנה משהו לאכול או לשתות והיא תיגש להכין לך את האוכל שאת הכי אוהבת.


להוות דוגמה
חלק מהתפקיד שלך כאם הוא לשמש דוגמה ומודל אישי ולהתוות את הדרך עבור בתך בעולם מורכב. החל מגיל צעיר שבו תלמדי אותו להגיד, סליחה, תודה ובבקשה, דרך חינוך ולימוד שאסור לדבר עם זרים וכלה בלהיות מנומסת בעת שיחה עם אנשים אחרים. כשתגדל קצת יותר ותהפוך לנערה תוכלי ללמד אותה את רזי החיים. להעביר לה מניסיונך העשיר, לנהוג בה בעדינות ובהגינות ולחנך אותה על ערכים טובים שילוו אותה לאורך כל חייה ויעניקו בסיס לאדם שתגדל להיות. כשתהיה כבר גדולה דייה, תוכלי לשתף אותה בחוויות ובסיפורים מהתקופה שאת היית בגילאי העשרים שלך, היכן היית, מה ראית, איפה טיילת ומה למדת לאורך הדרך.


קשר מיוחד במינו
הקשר בין אם לביתה הוא קשר מיוחד במינו. כאימא את יכולה להתחבר לכל מיני מצבים שביתך יכולה למצוא את עצמה בהם. למשל, החבר הראשון, ריב עם חברה טובה, קושי בלימודים או בחברה בבית הספר ועוד שלל נושאים. יום אחד כשביתך תהיה גדולה ותהפוך להיות אימא בעצמה, היא תוכל לראשונה להבין מה היא עבורך, כמה הקשר הזה מיוחד ואת כמובן תעטפי אותה בחום ובאהבה ותהיי שם ללוות אותה לאורך כל מסע החיים.


לסיכום, לפניך עוד דרך ארוכה אך היא נהדרת. השתדלי ליהנות בכל רגע, כי הזמן חולף במהירות ופתאום הילדים הקטנים שלנו הופכים להורים בעצמם.





לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן