איך בוחרים מידוף תעשייתי בצורה הטובה ביותר?

מדפים תעשייתיים הם מרכיב חשוב ביותר בניהול מחסן תעשייתי בצורה מסודרת, בטוחה ותקינה. המדפים הללו לרוב יהיו רלוונטיים לאחסן כבד והבחירה בהם מסייעת לנהל כל חלל בצורה יעילה ומבטיחה כי הפריטים המאוחסנים על המדפים ישמרו בצורה תקינה וטובה וכן לא יסכנו באופן כלשהו את העובדים או כל אדם אחר שנכנס למחסן. את כל מה שחשוב לדעת על מדפים תעשייתיים, תוכלו לקרוא במאמר הבא.

צילום: pexels/bl

מהם מדפים תעשייתיים?

מדפים תעשייתיים הם מדפים שיש להם תפקיד חשוב ביותר בניהול צרכי אחסון כבדים. הם מספקים דרך מסודרת לאחסון כמויות גדולות של ציוד כבד בצורה בטוחה ויעילה. ללא המדפים הללו, ארגון המחסן יהיה לקוי, לא תהיה אפשרות להתנהל במחסן בצורה נוחה או לגשת לפריטים המאוחסנים בו בצורה נוחה ומעבר לכך, הדבר עלול להגביר את הסיכון לתאונות.

בחירת מדפים נכונים לחללים תעשייתיים מסייעת למקסם את השטח מה שמקל את הגישה לניהול המלאי. יעילות זאת גם חוסכת זמן וגם מפחיתה בצורה ניכרת עלויות תפעול. המדפים התעשייתיים הם כאמור פתרונות מידוף כבד, כך שהם מבטיחים שגם את הציוד הכבד ביותר ניתן לאחסן עליהם בצורה בטוחה. מעבר לכך, הם משפרים בצורה משמעותית את הבטיחות הכוללת במקום. כאשר מתקינים אותם בצורה הטובה ביותר, הם מצמצמים את הסיכון לנפילה של ציוד ובשל כך לפציעות עובדים שעלולות להיגרם. הסביבות שבהם אחסון כבד נפוץ הן: מחסנים, מפעלים ולפעמים גם בתי עסק שונים. לכן, השקעה במדפים תעשייתיים איכותיים למקומות הללו היא ללא ספק הדבר הנכון מכל בחינה.

כיצד תבחרו מדפים תעשייתיים בצורה הטובה ביותר?

אם אתם זקוקים למדפים תעשייתיים עבור המחסן או המפעל שלכם, הנה כמה פרמטרים שחשוב שתיקחו בחשבון טרם אתם רוכשים אותם:

ראשית כל, קחו בחשבון את כושר הנשיאה של המדפים. אם אתם צריכים מדפים שיכולים להתמודד עם ציוד כבד מאוד, בדקו כי המדפים אכן בעלי כושר נשיאה של משקל הציוד שאתם עתידים לאחסן עליהם. בדקו מהו העומס המרבי שבו יכול לעמוד המדף. זכרו כי העמסת ציוד במשקל שמדף לא יכול לעמוד בו עלולה להוביל לנזקים ותאונות ולכן, תמיד העדיפו לבחור במדפים שעונים על צרכי המשקל שלכם.

פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא החומר שממנו עשויים המדפים וכן העמידות שלהם. ניתן למצוא כיום מדפים העשויים ממגוון חומרי גלם שונים וחשוב מאוד שתבחרו במדפים שעשויים מחומר גלם איכותי ועמיד כגון: ברזל, אלומיניום או פלדה. אם המדפים חשופים לחומרים מסוכנים שונים כגון: כימיקלים או אם הם חשופים ללחות, בדקו כי הם עשויים מחומר שעמיד לקורוזיה.

פרמטרים נוספים שיש לקחת בחשבון הם העיצוב והתצורה של מידוף תעשייתי. חשבו על סוג הפריטים אשר עתידים לאחסן במדפים ועל התדירות שבה תצטרכו לגשת אליהם. מדפים מתכווננים מציעים גמישות ומאפשרים לשנות את גובה המדף בהתאם לצרכים המשתנים. שקלו אם אתם זקוקים למדפים פתוחים שמציעים גישה נוחה אליהם או למדפים סגורים שהמטרה שלהם היא לספק הכנה על הפריטים מפני נזקים ואבק. מעבר לכך, בדקו כי המדפים שאתם בוחרים משתלבים בצורה הטובה ביותר בחלל הרלוונטי מבלי ליצור חסימה כלשהי למי שנכנס למקום.

היכן כדאי לרכוש מדפים תעשייתיים?

מכיוון שכיום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות מדפים תעשייתיים למכירה, חשוב מאוד לבחור בחברה אמינה המציעה מגוון רחב של מדפים שיכולים להתאים לאחסון כבד ותעשייתי מבחינת המאפיינים שלהם. חברה שמציעה מגוון מדפים העשויים מחומרי גלם איכותיים, במידות שונות, בעלי כושר נשיאה משמעותי וכן, במערכות מודולריות, היא הבחירה הנכונה עבורכם.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן