אילו סוגים יש במכשירי שמיעה?

צילום: freepik

מכשירי שמיעה הם מכשירים המסייעים לאנשים עם אובדן שמיעה. הם מסוגלים לספק משוב למשתמש כדי שיוכל להבין טוב יותר את הדיבור שלו, וגם להגביר צלילים. קיים מגוון רחב של אפשרויות למכשירי שמיעה בהתאם לסוג אובדן השמיעה וגיל האדם. ישנם גם סוגים שונים של מכשירי שמיעה בעלי תכונות שונות כמו מגברי קול, ביטול רעשים, קישוריות אלחוטית ועוד. חלק זה מספק מידע על סוגי מכשירי שמיעה הקיימים בשוק כיום, כמו גם על תכונותיהם וטווחי המחירים שלהם.

מכשירי שמיעה

מכשירי שמיעה הם אחד מהמכשירים הרפואיים החשובים ביותר שעוזרים לאנשים עם אובדן שמיעה. הם יכולים לשמש לשיפור איכות החיים של הסובלים מאובדן שמיעה ובני משפחותיהם. מכשירי שמיעה מגיעים בצורות, גדלים, צבעים ומותגים שונים במידה ותרצו להזמין או לבדוק דברים בנושא אנו ממליצים לכם לבדוק על הפורטל הגדול למכשירי שמיעה וליקוי שמיעה. הם משתנים במחיר בהתאם לתכונות שיש להם ולטכנולוגיה המשמשת. עם הרבה התקדמות בטכנולוגיה, מכשירי השמיעה של היום קטנים מאי פעם. הם כוללים קישוריות אלחוטית, זיהוי קולי, עוזרים דיגיטליים ועוד. מכשירי שמיעה הם מכשירים המשמשים לשיפור השמיעה. הם פועלים על ידי הגברה של צליל, סינון רעשי רקע ועוזרים למשתמש לשמוע טוב יותר.

ניתן לחלק את מכשירי השמיעה לשתי קטגוריות:

1. מכשירי שמיעה מאחורי האוזן

2. מכשירי שמיעה בתוך האוזן

ישנם שלושה סוגים של מכשירי שמיעה:

מכשירי שמיעה בתוך התעלה (ITC) מוכנסים לתעלת האוזן כדי לשפר את איכות הצליל. יש להם פרופיל קטן יותר מאשר סוגים אחרים וניתן ללבוש אותם בכל אוזן. עם זאת, ייתכן שהם לא מספקים הגברה מספקת עבור אנשים מסוימים.

מכשירי שמיעה בתוך האוזן (ITE) מתאימים על החלק החיצוני של האוזן ועוזרים לשפר את איכות הצליל. הם עובדים הכי טוב עבור אנשים שאינם יכולים לקבל מכשירי ITC או ITE כי הם זקוקים להגברה רבה או שיש להם אוזן חיצונית גדולה. עם זאת, הם עשויים שלא להתאים לאנשים שאוהבים לישון על הצד או להסתובב הרבה כי הם יכולים ליפול בקלות.

מכשירי שמיעה מאחורי האוזן (BTE) מתאימים מאחורי האוזן באוזן אחת או בשתי האוזן ובדרך כלל מספקים הגברה רבה יותר מאשר מכשירי ITC או ITE. הֵם

כמה עולה מכשירי שמיעה

מכשירי שמיעה הם השקעה יקרה. אבל הטכנולוגיה מתפתחת כל הזמן והופכת למשתלמת יותר. העלות של מכשירי שמיעה יכולה להיות בכל מקום בין $500 ל-$15,000 תלוי בסוג המכשיר והצרכים שלך. העלות הממוצעת של מכשיר שמיעה היא בסביבות 3,000 דולר. ישנם גם סוגים שונים של מכשירי שמיעה שתוכלו לבחור מהם בהתאם לצרכים שלכם – מכשירי שמיעה בהתאמה אישית או בהתאמה אישית. מכשירי שמיעה הם צורך נפוץ עבור אנשים רבים, אך העלות של מכשירים אלו יכולה להשתנות בהתאם לסוג מכשיר השמיעה ולמשך הזמן שלוקח להתאושש. מחירי מכשירי השמיעה יכולים להשתנות בהתאם לסוג מכשיר השמיעה, גיל המכשיר והיכן קונים אותו. חלק ממכשירי השמיעה יקרים יותר מאחרים מכיוון שהם מעוצבים עם תכונות ספציפיות שהופכות אותם לנוחים או עמידים יותר.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

Subscribe to get the latest posts sent to your email.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן