fbpx

אין הפתעות: יונה פרטוק ואליס יצחק גרפו למעלה משמונים אחוז מקולות המצביעים במרחב וממשיכים לקדנציה נוספת

אלפי גמלאיות גמלאים עובדות ועובדים בגליל העליון אמרו את דברם. למעלה מארבעים אחוז בעלי זכות בחירה הגיעו באמצע השבוע לבחור ולהשפיע על זהות האנשים שינהיגו את מרחב גליל עליון בחמש השנים הבאות.

בבחירות בהסתדרות, שהתקיימו לראשונה באופן דיגיטלי, הצביעו 254,042 איש, 42.32% מבעלי זכות הבחירה ובמרחב גליל עליון קריית שמונה, חצור הגלילית וצפת) בחרו 3623 חברים המהווים כארבעים אחוזי הצבעה. בבוקר שאחרי הוצפו משרדי ההסתדרות במרחב גליל עליון באלפי ברכות ליונה פרטוק יו"ר המרחב,  אליס יצחק יו"ר נעמת ולרשימת עוגנים בראשות יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד וחגית פאר נעמת. שאפו לכל הפעילים והמתנדבים על עבודה סביב השעון ויאללה לעוד חמש שנים של עשיה למען עובדי וגמלאי המרחב.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד אמר עם פרסום התוצאות: "הבחירות בהסתדרות הסתיימו בניצחון סוחף שמשקף תמיכה אדירה של מאות אלפי עובדים וגימלאים בישראל, ניצחון לדרך שלי. העובדים בישראל אמרו היום בקול גדול, רוצים מנהיגות אמיצה, מתקדמת, אחראית וישרת דרך. ההסתדרות בראשותי תמשיך ללכת קדימה, להיות הבית של העובדים והעובדות בישראל, ולהבטיח את עתידם וזכויותיהם".

יונה פרטוק יו"ר מרחב גליל עליון חיזק את דברי בר דוד והוסיף כי הוא מודה לכל ציבור העובדים והעובדות, ועדי העובדים, גימלאים וגימלאיות ועשרות המתנדבים במרחב גליל עליון על תמיכתכם בו, באליס יצחק ובארנון בר דוד בבחירות להסתדרות, "תודה על הסיוע בהשגת התוצאות המרשימות, על ההתגייסות והבעת האמון בנו, אנו נמשיך לשרת אתכם נאמנה ב- 5 השנים הבאות ולהמשיך בעשיה פורה.

תוצאות סופיות בחירות להסתדרות 2022.

יו״ר מרחב גליל עליון  – יונה פרטוק 82.64%

יו״ר נעמת מרחב  – אליס יצחק 85.78%

יו״ר ההסתדרות ארצי – ארנון בר דוד 77.76%.

יו״ר נעמת ארצית – חגית פאר 78.3%.

השאר תגובה

דילוג לתוכן