אפליקציית "הופאון" במקום הראשון במדד שביעות רצון הציבור – לפי סקר בגוגל לאפליקציות תחבורה מגלה

דירוג שביעות רצון המשמשים מיישומי התחבורה הקיימים, כפי שעולה מחנות האפליקציות, מגלה כי "הופאון" ממוקמת במקום הראשון מבין כלל העוסקים במלאכה עם הציון 4.7 מתוך 5. מאחוריה משתרכים אפליקציות כמו מובאיט, וויז, רב קו, אוטובוס קרוב וגט.

עופר סיני: "בחברה שמים דגשים מיוחדים על חוויית המשתמש".

עולם התחבורה, כולל זו הציבורית, הוא נושא כאוב ומתסכל עבור ישראלים רבים. פקקים, איחורים, מערכות מקולקלות או לא מתפקדות, מידע שגוי ועוד הם רק חלק מהדברים שאיתם מתמודדים משתמשי הדרך מדי יום והכעס בהתאם.

בשל המצב התגובות לאפליקציות שבהן נעזרים נוסעי התחבורה הציבורית נעות בין "… נותנים מידע שגוי בהקשר לשאטלים…", "ה… לא מראה שהאוטובוס צריך להגיע" ו"בגלל בעיות GPS ותקלות אחרות ב…. מצאתי את עצמי עובר ל…" ועד ל"עברתי ל… והחיים פשוטים ויפים" או  "… הכי פשוט והכי עובד". יצוין, כי מדד שביעות הרצון מבוסס על משוב מצד עשרות אלפים ממשתמשי האפליקציות, שהשיבו על פי חוויית המשתמש שלהם.

מייסד "הופאון", עופר סיני, מסר כי "בחברה שמים דגשים מיוחדים על חוויית המשתמש של הלקוחות במטרה לספק את השירות הטוב ביותר שניתן. מספק לגלות שהמאמצים הרבים נושאים פירות, ושהמשתמשים מגיבים בהתאם. נמשיך לשרת את קהל לקוחותינו במקצועיות וביעילות".

השאר תגובה

דילוג לתוכן