fbpx

אילו אופציות של השקעות נדל"ן כדאי לשקול למי שגר בצפון הארץ?

יש הרבה מקומות מיוחדים בצפון שיש להם נוף מדהים, חופי ים, מפרצים, נוף הררי וגם כל מיני אתרי מורשת. יש תחושה ואווירה בחיפה שלא קיימת בשום מקום אחר בארץ. אז אילו אופציות של השקעות נדל"ן כדאי לשקול למי שגר בצפון הארץ? במדריך שלפניכם תוכלו לגלות את התשובה. 

איך בוחרים משרדים להשכרה בצפון?

 כאשר אתם מחפשים משרדים להשכרה בצפון הארץ, אתם צריכים להתמקד בכמה דברים-

  • קודם כל, אתם צריכים להבין מה הוא המיקום של המשרד הפוטנציאלי. אם תבחרו נכון את המיקום אתם יכולים להשפיע מאוד על העסק. 
  • לאחר שבדקתם מה יהיה המיקום האידיאלי, אתם חייבים להבין מה הם הצרכים של החברה שלכם. הצרכים בדרך כלל משתנים בין חברה לחברה, וצריך להתחשב בתאריך המעבר, בשביל שתוכלו לדעת מתי תוכלו לעבור באופן רשמי למשרד החדש וכך בעצם תדעו מתי להתחיל בחיפושים.
  • מעבר לכך, אתם צריכים לדעת איזו חלוקה אתם רוצים שתהיה לכם במשרד.
  • איזה גודל של משרד יתאים לכם.
  • לכמה זמן אתם רוצים להשכיר את המשרד
  • וכמובן, מה הוא התקציב שלכם. 

איפה כדאי להשקיע בצפון?

יש כל מיני אפשרויות השקעה בנדל"ן לאילו מכם שגרים בצפון, הבולטת שביניהם היא חיפה. אז נכון, אולי חיפה לא נכללת בין הערים הכי זולות להשקיע בה, אך אפשר למצוא בה כל מיני הזדמנויות יקרות מפז. ניתן לראות שבשנים האחרונות חיפה התעוררה לחיים והרבה משקיעים עוזבים את המרכז היקר בשביל להשקיע בה. הסיבה לכך, היא שחיפה נכנסה לתהליך של פיתוח מתמיד בכל ענף הבנייה וההתחדשות העירונית, ויחד עם זאת, מחירי הדירות עדיין יותר זולים משכונות היוקרה. אם תשאלו מומחים, הם יגידו לכם שהביקוש לנדל"ן בעיר חיפה רק יעלה בצורה עקבית. נוסף על חיפה, כדאי להשקיע גם באזור הקריות. האזור הזה עובר כל מיני תהליכים של התחדשות, אשר כוללים בתוכם גם תוכניות של פינוי בינוי, מה שאמור להעלות את מחירי הדירות באזור ואת השכירות. 

באילו עוד אזורים כדאי לתושבי הצפון להשקיע?

עיר נוספת שווה להשקיע בה היא נהריה, העיר הכי צפונית במישור החוף, שבשנים האחרונות רק הולכת ומתפתחת בקצב אינטנסיבי בכל התחומים והענפים, אבל היא עדיין שומרת על האופי השקט והמשפחתי שלה. הרבה משפחות שהגיעו לנהריה והתמקמו שם בעצם הגיעו עם בקשה להתנתק מהקצב המאוד מהיר, מהרעש ומזיהום האוויר של איזור המרכז. אותן משפחות הגיע להשקיע בנהריה על מנת לחפש לעצמן מקום שקט, עם אוויר צלול, מקום עם מרחבים גדולים, חיי קהילה פורחים, תרבות, חינוך שמשקיעים בו וגם האפשרות לגדל את ילדיהם ליד הים. כל האטרקציות הללו שהעיר מציעה ועדיין המחירים לא בשמיים. גם בנהריה הביקוש רק ילך ויגדל עד שמחירי הדירות יעלו.


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן