fbpx

בבתי הספר בצפת מתלהבים משיתוף הפעולה הקהילתי של המשטרה עם התלמידים

בהמשך לפרויקטים ושיתופי פעולה דומים שנעשו בעבר בין הקהילה למשטרה, מתנהל בשבועות האחרונים בצפת פיילוט ראשוני לשיטור העירוני המקומי ליס"מ כנרת ולתלמידי בתי הספר בעיר מה שמעורר עניין אצל כל מוסדות החינוך בצפת.

יוזמה התנדבותית של, רס"ב יגאל קויפמן מהשיטור העירוני צפת ורס"ב גבי יעקבי ראש משרד לוגיסטיקה ביס"מ כנרת הביא את השניים לעשות ולתרום למען הקהילה מעבר לתפקידי השיטור היומיומיים הרגילים. השניים החליטו לאמץ את בתי הספר היסודיים וגני הילדים. במסגרת ביקורם במוסדות החינוך הם מעבירים הדרכות בנושא זהירות בדרכים והכרת פעילות המשטרה כשהם עושים זאת בגובה עיניהם של הילדים, תוך כדי פעילות חברתית הכוללת ספורט ומשחקים היתוליים.

התלמידים מתלהבים ומשתפים פעולה עם השוטרים. כששעת הפעילות מסתיימת התלמידים מתאכזבים ומחכים למפגש הבא שייערך שבוע לאחר מכן. מי שמתלהב לא פחות מהתלמידים מהפעילות החינוכית והסברתית של השוטרים – הם המחנכים והגננות. " נוצר חיבוק חם ואוהב בין התלמידים לשוטרים ואנחנו מברכים על כך", סיפרה מורה בכיתה א' 2 בבית הספר ביר"ב.

לאור הדרישה מבתי ספר נוספים מתכוונים השוטרים, קויפמן ויעקובי להגביר את הפעילות כולל גם בבתי ספר על יסודיים ותיכוניים שם הם רוצים למקד את נושא זהירות בדרכים בקרב רוכבי האופניים החשמליים. הפעילות הקהילתית זוכה לתמיכה מלאה של מפקד תחנת משטרת צפת, סנ"צ, שלומי הרצוג, משרד השיטור העירוני בפיקוד, פקד נהורה ברקו, יס"מ כנרת בפיקוד רפ"ק, אבי אברהם וראש עיריית צפת, שוקי אוחנה.

דילוג לתוכן