fbpx

אולמות אירועים בצפון – המקום הבא לחתונה שלך

המרחבים הירוקים, ההרים המסותתים, הנהרות הזורמים – הצפון מציע אטמוספירה אחרת ומרגיעה במיוחד לאירועים מרגשים כמו חתונת חייכם. 

חשבו על זה: תוכלו לחגוג במקום שמחובר לטבע מול נוף עוצר נשימה, חופה בתפאורה מרהיבה ולפרגן לאורחים בחוויה קולינארית מעודנת ותוכנית אומנותית מיוחדת בשיק הצפוני. 

מדוע כדאי לשקול אולמות אירועים בצפון הארץ וכיצד למצוא את אותו אחד בו תערכו את החתונה החלומית עליה פנטזתם? לפניכם מידע רלבנטי ושיקולים חשובים לבחירה נבונה.

יתרונות שיש לאולמות אירועים בצפון

הקצה הצפוני של המדינה מספק זירת אירועים ענפה עם מגוון יתרונות למי שמחפש לוקיישן לחתונה ושוקל לחגוג בצפון אפילו מבלי לגור בצד הצפוני של המדינה. 

נתחיל מהנסיעה לצפון שכבר מכניסה לאווירה וחולפת על פני נופים ומורידה לחצים, שוברת שגרה ועוטפת בשלווה ונמשיך לאפשרויות הרבות של אולמות וגנים המשתרעים על פני שטח רחב במיוחד (הצפיפות נשארת במרכז) כאשר הם נטועים במקומות מטופחים אשר נבחרו בקפידה בפינות חמד קסומות. אולמות וגנים המציעים סטייל וקלאס בעלויות אטרקטיביות מאוד ביחס למרכז.

אגב, רוב הסיכויים שעל חתונה בצפון תשלמו הרבה פחות מבלי להתפשר על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.
לצד כל אלה, קחו בחשבון שניתן להמשיך את ההנאה ולעטוף אותה בקונספט של חופשה. אתם והאורחים תוכלו לשלב את החתונה ביום כיף ואפילו חופשה בצפון עם טיולים ונופש מפנק או ליל כלולות פנטסטי באחד הצימרים או מלונות הבוטיק הצפוניים, להרגיש אירופה מבלי להעביר דרכונים.

איך מוצאים אולם אירועים לטעמכם?

כעת משהחלטתם להתמקד בקצה הצפוני במפה, חשוב שתשקיעו בדיקה מקדימה על מנת למצוא את האולם האטרקטיבי ביותר עבורכם. 

מהם השיקולים הבולטים בבחירת מקום לחתונה? ראשית, הלוקיישן. היכן בצפון ממוקם האולם והאם הגישה אליו נוחה לבאים מהמרכז, בכמה זמן מוערכת הנסיעה ואילו מאפיינים הוא מספק מבחינת המיקום: למשל, הוא ממוקם בתוך יער או חורשה, פונה לנוף הים או נמצא בשדה – מהי התפאורה שתפיח חיים לצילומים ולאירוע וכיצד ניתן להגיע בקלות ומהם היעדים האטרקטיביים בסמוך לאירוע לטובת האורחים המטיילים.

שנית, כדאי לבחון האם האולם משלב את שתי האופציות לחגיגה: חופה בחוץ באוויר הפתוח תחת כיפת השמיים וחלל סגור ומקורה כך שתוכלו ליהנות מקבלת פנים וחופה בחוץ ולהמשיך לחגוג כאוות נפשכם בחלל סגור לטובת הסעודה ומסיבת הריקודים או לתכנן את אופי ורצף הזמנים של האירוע לפי תנאי מזג האוויר המשתנים, שיש לזכור שמעט שונים בצפון מאשר במרכז. כלומר, בצפון לרוב יותר קר וייתכנו גשמים בתקופה ארוכה יותר בשנה ולכן, יש לברר מה התחזית ביום עצמו ובכל מקרה, שיהיו פתוחות בפניכם כל האפשרויות לתמרן בזמן אמת. 

יחד עם כל אלה, יש לברר מה המקום מציע לכם מבחינת עיצוב: האם זה גן ורדים קסום, שבילי הליכה מוארים, מרחבי סעודה הפזורים במוקדים שונים, עיצוב מודרני המתמזג בהרמוניה בחלל תעשייתי כאשר בחוץ הטבע מלבלב ופורח מכל עבר. 

בחנו מבעוד מועד לאיזו כמות של אורחים האולם ערוך ויכול להכיל מבחינה מקסימלית ומה כוללת הגסטרונומיה – האם ניתן לתפור את התפריט לפי העדפות ורצונות ואם מדובר במטבח המקפיד על חומרי גלם עונתיים טריים ושילובים מנצחים, שמפצחים את בלוטות הטעם ויוצרים חוויה קולינרית מענגת להפליא.
שימו לב שהמקום ערוך לתוכנית האומנותית המבוקשת בין אם מדובר בהופעת אורח של אומן או מצגת וקליפ שתרצו להקרין – מהי רמת הסאונד ואילו עזרים טכנולוגיים עומדים לרשותכם בפרזנטציה שתלווה את האירוע. 

קחו את הזמן לחפש את היעד המושלם בצפון לחתונה בלתי נשכחת!

השאר תגובה

דילוג לתוכן