fbpx

בחצור מתקשים לעכל את מותו של עידן לזמי – "איך ממשיכים מכאן כשהלב נשרף והכאב עצום"

מאות מתושבי חצור והאזור ליוו בראשית השבוע בדרכו האחרונה את עידן לזמי בן ה-34 שנפטר מפצעיו בבית החולים רמב"ם כתשעה ימים לאחר שנדקר ע"י תושב אחר מחצור בן 37.

צילומים: פייסבוק.

הוארך מעצרו של החשוד ברצח וחוקרי משטרת המחוז הצפוני מייחסים לו עבירה של רצח. לזמי, היה דמות אהודה ורבים ביישוב מתקשים לעכל את הרצח המיותר. כאמור בחצור בה גדל והתגורר לזמי כואבים את פטירתו ללא עת ורבים הביעו את כאבם והשתתפותם בצער, בדף הפייסבוק של "חדש בגליל" וברשתות החברתיות. שמעון סויסה, ראש מועצת חצור הגלילית, העלה בדף הפייבוק שלו: " בוקר יום חמישי 2.2 , התעוררנו לחלום בלהות, עידן , הגבר הכל כך אהוב על כולם, שנגע בכולם, נלחם במשך 9 ימים ו 3 שעות, נאבק להשאר איתנו. נדמה שהעולם עמד מלכת, מאותו הרגע, בכל מקום ובכל זמן, התפללנו כולנו לרפואתך,לא רצינו לוותר על איש כל כך שמח שאהב את החיים והחיים אהבו אותו . ימים אלו היו כנצח, עליות. ומורדות , תקוות לצד יאוש , הייתי מלא אמונה, שאתה עידן החזק והבריא, תיצלח את הפציעה, ותגיד לכולנו, לא הסכמת לוותר על החיים. למרות הפציעה הקשה, נשארו לך פני המלאך, היפים והזוהרים, מסודר ומטופח כפי שהיקפדת להראות. והבוקר, קשה להתעורר לשבוע שבו נפרדים, שבוע שבו נציין עד כמה היית עבור כולם אח וחבר, בעל חוש הומר שנון ואינטליגנטי , חרוץ ושואף להגשים בגדול , למרות שיכולת ללמוד כל מקצוע , בחרת לעסוק בבנייה וביצירה, היקמת עסק לתפארת, רבים מאנשי הסביבה ,זכו כמוני לידיך הטובות והנפלאות , היה את עידן החרוץ והמוכשר של היום, ואת עידן החבר והאיש של האנשים בלילות ,אהבת מוסיקה, חיי חברה ובילויים. כאשר הייתי אומר לך יאללה עידן , הגיע זמן חתונה , היית עונה לי נתנאל תפס לי התור…. הותרת אצל כולנו בור ענק, בעיקר להוריך ואחיך הנפלאים , שאמרו פעם אחר פעם, אתה היית היהלום של המשפחה, מי שדאג לכולם ופינק את כולם. בלב דואב , אנחנו נפרדים , בעולם הזה, אך אני בטוח שנישמתך תטוס מעלה היישר לגן עדן, מקום השמור לאנשים טובים , צנועים ורגישים כמוך, נוח לשלום. תם עידן, אך לא נישלם, רוחך וזיכרונך יהיו איתנו תמיד לעד.

רועי ויצמן, חבר: "כותב ולא מאמין, איך נפרדים לשלום? איך דרכינו נפרדות? השאלה שלא מפסיקה להדהד בראשי למה אלוהים למה אתה לוקח רק את הטובים? לקחת את הטוב ביותר אלייך אבל מוקדם מידי, איזה בן אדם טוב היית מלא בנתינה ואהבת חינם, אני מקווה ומתפלל שתנוח על משכבך בשלום תשלח לנו כוחות מלמעלה תחזק אותנו ותשמור עלינו!. תודה על מי שהייתה בשבילי אחי היקר, יזכור אותך תמיד ותמיד תיהיה בליבי. עידן חבר שלי היקר יהי זכרך ברוך".

מירב לזמי, אחותו של עידן: " אלוהים איך ממשיכים מכאן כשהלב נשרף והכאב עצום! מחכה להתעורר מהחלום הרעעעעע. עידו החתיך…זה השם שהענקתי לך ותמיד דאגתי להשוויץ בך!!. תודה על 34 שנים שהיית האח שעמד לצידי, החבר, המייעץ, הפותר בעיות, הדואג והאהוב שתמיד דאג לשלוח הודעות מוקלטות באמצע הלילה ולומר כמה שאתה מתגעגע ואוהב. דאגת תמיד לשמח כל אחד ואחת, לפזר את האור והאהבה ולהיות הדוד שהאחיינים מטורפים עליו. היית תמיד לוחם ואפילו לקראת הסוף הוכחת זאת בענק!!!! כל שנייה חיכינו לנס!!!!! אבל מסתבר שאלוהים לוקח את הטובים ביותר!. הוכחת שניתן להרעיד מדינה שלמה ושאין אחד שלא אוהב אותך. אוהבת אותך חיים שלי ויודעת שאתה תשמור עליי ועל על המשפחה מלמעלה תנוח על משכבך בשלום – אח יקר ואהוב שלי לנצח תהיה בליבי ובנשמתי( כבר מתגעגעת)אוהבת אותך עד סוף העולם".


לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

יש להירשם לעדכונים כדי לקבל את הפוסטים האחרונים לאימייל שלך.

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר חדש בגליל

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן