fbpx

בחצור קוראים לאוהדים להגיע למשחק המבחן בטובא – יאיר שריקי מלך שערי הליגה עם 29 כיבושים

זה הולך להיות אכזרי. ביום שני הקרוב (15:00) טובא או חצור יצטרכו לסיים את העונה ללא האפשרות להגיע למשחק הגמר ביום שישי המבטיח את הכרטיס הנוסף לליגה ב'.

הצוות המקצועי, טל אסור ויהודה חטואל. מלך שערי הליגה – יאיר שריקי – 29 כיבושים.

משחק המבחן שייערך בטובא שסיימה את העונה הסדירה במקום השני עם 62 נקודות בנקודה יותר מקבוצת מ.ס. חצור, מעורר עניין רב באזור. הנהלת חצור החלה בגיוס אוהדים רבים למשחק ופתחו בקריאה לאוהדים באמצעות הרשתות החברתיות. גם ראש המועצה,שמעון סויסה שיהיה נוכח במשחק התגייס למטרה זו. כוח משטרה גדול יהיה נוכח במגרש על מנת לשמור על ביטחונם של האוהדים מצד שני המחנות ומקווים שהמשחק יסתיים באווירת פיוס בלי קשר לתוצאת הסיום. המנצחת במשחק זה תארח ביום שישי הקרוב את המנצחת בין יפיע לבסמת טבעון.

בטובא רוצים לחגוג עלייה.

הקבוצות מטובא וחצור ערוכות ומוכנות למשחק וסיימו את מחזור הנעילה של הליגה הסדירה בניצחונות משכנעים. טובא התעללה בחוץ על בני בענה והביסה אותה, 1:9. מלך שערי הקבוצה, פאדי בדראני כבש שלושער והעלה את מאזנו ל-22 שערים. עוד כבשו: אכרם הייב ויחיאל כהן צמד כל אחד, דור אדרעי וחאלד הייב. חצור ניצחה בשפרעם את שעב מהצמרת, 2:0 מצמד של, הלהיט החם של הליגה,יאיר שריקי. 29 שערי ליגה כבש שריקי העונה וסיים עם תואר מלך שערי ליגה ג' גליל עליון.

דילוג לתוכן