fbpx

ביוזמת השרה גמליאל – מאות אלפי שקלים למרכז הצעירים בצפת

במסגרת קול קורא שהפיץ באחרונה המשרד לשוויון חברתי לתמיכה במרכזי צעירים ברשויות המקומיות, נחתם היום (שני) הסכם מענק בין המשרד לשוויון חברתי לעיריית צפת. לאור ההסכם, יועברו בקרוב מאות אלפי שקלים לתכניות מנהיגות, פעילויות חברתיות לצעירים וציוד למרכזי הצעירים בצפת.  

unnamed

השרה גמליאל אירחה בלשכתה במטה ישראל דיגיטלית במשרד לשוויון חברתי בבני ברק את ראש עיריית צפת אילן שוחט למעמד חתימה על הסכם מענק של המשרד לשוויון חברתי למרכז צעירים בצפת. המענק  בסך מאות אלפי שקלים, ישמש לטובת פעילויות חברתיות וציוד מרכז הצעירים בעיר. הסיוע מועבר במסגרת קול קורא שהפיץ המשרד לשוויון חברתי לרשויות מקומיות המפעילות מרכזי צעירים, ולפיו כל רשות שתעמוד בתנאי הקול הקורא תזכה למענק לפעילות חברתית לצעירים וציוד למרכזי הצעירים.

השרה גמליאל: "השקעה בצעירים היא השקעה אסטרטגית לטווח ארוך, שהמדינה היא הנשכרת העיקרית ממנה. חובה על כל מדינה חפצת חיים להשקיע ברווחת הדורות הצעירים, שהם עתידה על כל המשתמע מכך. מדינת ישראל צריכה להיות מחויבת לצעיריה, דור העתיד שלנו, ובאחריותי כשרה לשוויון חברתי להבטיח זאת למען עתיד הדורות הבאים. שמחה על שיתוף הפעולה עם  ידידי ראש העירייה אילן שוחט, ובטוחני כי עוד נצעד דרך ארוכה ומשמעותית לרווחת תושבי העיר".

דילוג לתוכן