fbpx

ביסוד המעלה נערך תרחיש חירום מלחמתי של נפילות טילים

לאחר תקופה ארוכה בה חיילי פיקוד העורף מקיימים ביסוד המעלה פעולות סיוע והסברה למניעת התפשטות נגיף הקורונה, התקיים בראשית השבוע שיתוף פעולה נוסף בין פיקוד העורף לרשות.

המועצה ופיקוד העורף ביצעו יחד תרגיל כשירות נרחב, שנועד לשמור את כשירות הרשות בניהול הערכות מצב ולהכין אותה לאתגרי חירום על פי תרחיש מלחמתי. לאורך היום הועבר אל משתתפי התרגיל מידע על אתגרים בלתי צפויים איתורים של נפילות טילים במרחב, ובשולחן המרכזי, נעשו הערכות מצב וניהול הפעולות בדימוי זמן אמת.האימון כולו הועבר על ידי מנהלת אזרחית חיצונית תחת אחריותו של פיקוד העורף, שהייתה אחראית על יצירת תמונת מצב מציאותית ככל האפשר, זאת על מנת ליצור בקרה ולסייע לעיירה להיות מוכנה לזמן חירום.

מדברי מפקד נפת חירם במחוז צפון בפיקוד העורף, סא"ל במיל' שמעון פרץ:“יסוד המעלה הוכיחה יכולת מרשימה במוכנות לתרחיש חירום מלחמתי. כמו באתגר הקורונה, שילוב של מנהיגות מקומית, מחויבות ומקצועיות של מנהלי המחלקות ברשות המקומית, הן הערובה ליכולת התפקוד בכל אחד ממצבי החירום. פיקוד העורף ימשיך לעמוד לצד הרשויות ולסייע בכל שנדרש לשפר את המוכנות למלחמה, למען האזרחים".

השאר תגובה

דילוג לתוכן