fbpx

בכנס סוחרים שנערך בצפת הוצגה מערכת אינטרנטית להגשת מכרזים און ליין

בכנס סוחרים של העיר צפת שנערך אתמול (שני) בבית וואהל במכללה האקדמית צפת בהשתתפות פורום הסוחרים וחברי ביז בגליל, מהרשות לפיתוח הגליל, נחשפו הסוחרים למספר רעיונות שנועדו לקדם את המסחר בעיר.

חברי ביז הציגו את החזון לחיבור ישיר דרך מערכת אינטרנטית שמטרתה לחבר בין רשויות ומוסדות גדולים בגליל ובין עסקים ונותני שרותים מקומיים. המערכת מציעה לכל בעל עסק להתמודד על מכרזים און ליין ולהגיש הצעות לקניינים בצורה פשוטה ונוחה. עיריית צפת מצטרפת לרשויות רבות שכבר משתמשות בחיפוש ספקים ושרותים בצורה זו, שמטרתה "להשאיר את הכסף בבית" ולהעצים עסקים קטנים ובינוניים מהעיר ובכך לחזק את הסוחרים.

איך זה עובד?

הקניין ממלא טופס לבקשת הצעת מחיר, הטופס נשלח לספקים הגליליים הרלוונטיים הרשומים במערכת, הספקים מגישים הצעת מחיר בצורה נוחה בטופס אחד.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה שוקי אוחנה: "המערכת מאפשרת לכל עסק ולכל נותן שירות מהעיר להתמודד על מכרזים בצורה נוחה ויעילה. ההצעות עוברות למחלקת הרכש בעירייה ומשם לבחירת ספק השירות. עוד הוסיף אוחנה "אנחנו מקיימים ישיבות עם נציגי פורום העסקים וכבר הוחלט על קמפיין צפתי קונה בצפת בו מעניקים סוחרי העיר הנחות של 5% ויותר לרוכשים בחנויות וכן החלטה נוספת שבה ניתנת עדיפות של עסקים צפתיים בהצעות עם פער של 5 אחוזים מעבר להצעות שמתקבלות מחוץ לעיר".  

דילוג לתוכן