fbpx

בלתי מנוצחת: הפועל צפת סיימה סיבוב ללא הפסד – רוצים עלייה לליגה ב'

בקבוצת הפועל עירוני צפת מרוצים. הקבוצה סיימה את הסיבוב הראשון ללא הפסד ועם הרבה תקוות להמשך בסיבוב השני שייפתח בשבוע הבא.

המאמן יוסי סופר רוצה עלייה נוספת כמאמן בצפת

במשחק מחזור הנעילה הביסה צפת בטובא בתנאי מגרש רטובים וקור אימים את הפועל דיר חנא,0:5. דור אדרעי עם צמד, שלומי אביסדריס, בן שמואלי ויאיר שריקי כבשו לצפת. יוסי סופר מאמנה של צפת הורחק במהלך המשחק ע"י השופט בצוותא עם מאמן האורחים בגלל התגרות של מאמן דיר חנא עם סופר. בצפת מקווים שכנגד סופר לא יופעל עונש על תנאי שיש לו בועדת המשמעת של ההתאחדות והוא יוכל לנהל את משחק העונה מול שעב במחזור הקרוב.

עוצר וכובש: השוער גד מוזלבט ושלומי אביסדריס.

עקב ניצחונה צפת נצמדה למקום השני ביחד עם כרמיאל (25 נקודות) ומרוחקת ב-4 נקודות מהמוליכה שעב. הסיבוב הראשון אכן היה מדהים להנהלת צפת המסורה בניהולם של יניב אוחנה ומומי מלול. צפת נאלצה בהעדר מגרש ביתי עד שהאצטדיון החדיש יאושר ע"י ההתאחדות לכדורגל, לשחק העונה בטובא ולהתאמן בגוש חלב. אך דווקא איבוד 2 נקודות בבית בתיקו, 1:1, מול בני בענה עלול להיות בהמשך בעוכריה. כאמור צפת לא הפסידה בכל משחקי הסיבוב הראשון למרות ההגרלה הקשה שהביאה אותה למשחקי חוץ בסיבוב הראשון מול כל היריבות למאבקי העלייה. צפת שיחקה בשעב, בכרמיאל, ג'דיידה מכר, כפר סמיע ואבו סנאן. המאמן יוסי סופר הצליח לבנות קבוצה טובה ומאוזנת תודות לאנשי הספורט בעירייה בראשם, ראש העיר, שוקי אוחנה שסימן לו העונה כמטרה להביא את קבוצות הרגל והסל להישגים.

דור אדרעי רגיל לכבוש במגרש בטובא.

לקבוצה הובאו מבקיעים קטלניים שכל קבוצה הייתה רוצה אותה בסגל שלה: החל מיאיר שריקי, מלך השערים בליגה ג' גליל עליון בעונה שעברה, שלומי אביסדריס בקאמבק המי יודע כמה, בן שמואלי המוכשר ודור אדרעי מעונה טובה בטובא. אפשר להוסיף לרשימה המכובדת את פאדי בדארנה הוותיק שכבש בליגות הנמוכות מספר רב של שערים. בדארנה שותף לראשונה במחזור הנעילה מול דיר חנא. שחקנים נוספים שהובאו למועדון המחודש של צפת שחזר לפעילות לאחר 5 שנים: יוגב אלישע בעל הניסיון הרב, נבו גואטה, יחיאל כהן, אור בן סימון, ניר (חוני) סופר המפתיע אף הוא בקאמבק, שחק דהאן, גל יצחק ממעלות, אחמד אסדי עתיר הניסיון. את מסגרת השער תפס, השוער גד מוזלבט שהפתיע לטובה את כל החשדנים לגביו שחששו מיכולתו.

שהעירייה תומכת – יש תוצאות.

האווירה בצפת בסך הכל היא טובה, אך בקבוצה מודעים לכך שרק ניצחון במחזור הקרוב במשחק העונה מול אחווה שעב יגדיל את סיכויי הקבוצה לסיים את העונה במקום הראשון ומשם לליגה ב', אחרת היא תצטרך לנסות להעפיל ליגה דרך המבחנים ושם הדרך לא פשוטה. בסיבוב הראשון צפת ניצחה שבעה משחקים וסיימה ארבעה בתוצאת תיקו. כבשה 35 שערים וספגה -7.

מריח שריפות וכובש שערים – יאיר שריקי – 11 שערים.

המבקיעים לצפת: יאיר שריקי – 11. דור אדרעי – 5. שלומי אביסדריס – 4. בן שמואלי – 4. יחיאל כהן – 2, דודו אפללו – 2, שמואל אביגדור, בהא בראזי, אחמד אסדי, לירון כהן, נבו גואטה נתי גולני 1 – כ"א. עצמי -1.

השאר תגובה

דילוג לתוכן